Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

TA Rijder uit Utrecht stelt zich voor

(1/2) > >>

Hendrikus de Vries:
Goedemiddag TA clubleden,

Hierbij een korte introductie van mij en mijn reeds aangeschafte TA DP06 uit volgens de papieren '91 maar ik denk persoonlijk dat hij een jaartje ouder is (zwart blok, rood/wit kleurstelling). Ik ben Sebastiaan, 27 jaar jaar oud en rijd Honda sinds ik in 2012 mijn A rijbewijs heb gehaald. Allereerst op een XL 500 uit '81 welke super gaaf was in de stad en op het onverhard maar voor wat langere afstanden verre van ideaal. Heel even met twee motoren (niet tegelijk natuurlijk) gereden maar toch afscheid genomen van de XL 500 om me bezig te houden met sleutelen aan de XL 600v. In oktober vorig jaar mijn eerste trip gemaakt en uitgekomen in Napels. Prachtige Italiaanse kust wegen gereden heerlijk door de bergen getoerd en hier en daar ook een keien of zand pad mee mogen pakken. Uiteraard veel te veel spullen mee genomen waardoor de wegligging niet ideaal was maar dat is weer een goede les voor de volgende keer.

Momenteel ben ik bezig met een kleine verbouwing waarin ik de achterbrug van een XRV650 aan het monteren ben. Het begint eindelijk vorm te krijgen en hoop dan ook snel weer de weg op te kunnen zodat ik de laatste ritten van het jaar nog mee kan rijden.
Ik hoop jullie spoedig te zien tijden een van de volgende ritten!

Groeten,

Sebastiaan

Rob de Bob:
Van harte welkom!

En stiekem een hele mooie kleurstelling!  :D

luwe:
welkom uit twente  :)

Peter M:
Welkom vanuit Vleuten  8)

Hendrikus de Vries:

--- Citaat van: Rob de Bob op 18 augustus 2017, 16:51 ---Van harte welkom!

En stiekem een hele mooie kleurstelling!  :D

--- Einde van citaat ---
Ben ik helemaal met je eens!

En bedankt heren!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View