Auteur Topic: Stotterende motor  (gelezen 1943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline alex63

Stotterende motor
« Gepost op: 21 augustus 2017, 00:05 »
Hoi motorvrienden, ik heb een probleem, nl. Ik heb al eerder geschrevendat mijn varadero problemen had met stotterende motor af en toe, nu vandaag gebeurde me dit 2x!!. Ik ging tanken, motor was warm, wilde starten en hij sloeg af. Gestart met choke en hij bleef lopen, al was het stotterend en.met pijn en moeite. Sloeg me daarna meermaals af, en kreeg hem alleen gestart met choke, ondanks dat de motor warm was. Ik weet, omdat me dat al meermaals eerder was gebeurd dat ik hem gewoon stationair moest laten "stotteren" totdat hij eeer goed ging lopen. Dat duurde deze keer zeker 10 min !!!! Toen ging hij ineens spontaan in toeren omhoog en liep hij weer goed, en kon ik mijn reis vervolgen. Dit gebeurde nu steeds frequenter. Mijn monteur heeft al alles schoongemaakt maar alleen niet bij de benzinepomp. Kan het daar aan.liggen? Zit achter de pomp een filter die verstopt kan raken????? Help !!!! Wie weet raad!!!!! Cabs en rest is schoongemaakt, daar ligt het noet aan. Graag jullie expertise!!!!# bvd, Alex
Varadero Xl1000 V.