Techniek > Honda Varadero

Varadero xl 1000

(1/3) > >>

Arie van der Hoeven:
ik heb een varadero xl 1000 daarvan is een distributie spanner kapot die heb ik vervangen motor klinkt niet best
nu wil ik er een ander motorblok in zetten maar heb er 1 gezien vaan het jaar 2002/2003 met carburateur weet iemand of dit kan?

xrvtuur:
als je zelf een injectieblok hebt kun je dat niet omwisselen voor een carburateur blok. heeft met sensoren in het blok te maken die nodig zijn voor de injectie. ik weet niet wat er kapot is bij jou maar je zou ook een andere cilinderkop kunnen zoeken. Bij hoeveel km is je nokkenaskettingspanner kapot gegaan?

Arie van der Hoeven:
bij 80.000 km is tie kapot geggaan

Arie van der Hoeven:
ik heb nu de kop er af gehaald en alle 4 de kleppen zijn krom de zuigers zien er nog goed uit denken jullie dat het verstandig is om een nieuw cilinderkop er op te zetten?

xrvtuur:
en de voorste cilinder zeker? cilinderkop zoeken is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing,wat is het bouwjaar van je motor? Ik ga zondag een kapot varadero blok ophalen omdat ik de krukas en het onderblok wil gebruiken, de cilinderkoppen van dat blok ga ik voorals nog niet gebruiken, misschien is dat wat voor jou, komt van een blok met 70000km.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View