Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen Renee

(1/3) > >>

Renee1991:
Hallo allen!

Toch maar eens aangemeld op het Transalp forum.
Komt ie;
In mei dit jaar hebben mijn vriend en ik samen ons motorrijbewijs gehaald. Hij begon met een XL600V uit 1997, deze is helaas niet lang in zijn bezit geweest want drie weken later kreeg hij een motorongeluk. Een vrachtwagen zag mijn vriend over het hoofd en draaide recht voor zijn neus af. De Transalp was total-loss.
Nu heeft hij - overigens via het forum - een XL650V gekocht en die rijdt super!


Ik heb zelf in mei een Honda CB750 uit '99 gekocht, maar ik ben er mede door mijn rugklachten niet tevreden over, met als gevolg dat ik steeds de Transalp van mijn vriend meeneem. Zodoende gaat mijn Honda in de verkoop en is ook voor mij de zoektocht gestart naar een geschikte Transalp!


Groeten Renee

The Headless Horseman:
Welkom hier naamgenoot  :)

Grtz,
René

Trigger:
Wat zonde om zo snel na je rijbewijs al voor je donder gereden te worden :-X maar goed dat jullie gelijk weer opstappen en doorgaan!
Ik denk dat de Alp je niet zal teleurstellen, erg fijne motoren en ze hebben, in tegenstelling tot de CB, niet altijd asfalt nodig ;).

Renee1991:
Tja, dat was ook erg lastig en vervelend.. Gelukkig had mijn vriend totaal geen schrik en wilde hij meteen nadat we weer een (meer opvallende!) uitrusting voor hem hadden gekocht een rondje op mijn motor rijden.

Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn eigen Alpje heb. Ik laat nu al met alle liefde en plezier mijn eigen motor staan als ik de Transalp kan meenemen  :D

Robin66:
Hoi Renee,

Gezellig dat je je voorstelt. Fijn dat je vriend geen angst had na het ongeluk!

Leuk dat je ook opzoek bent naar een transalp, je zit idd rechter op en dat is een andere belasting voor je rug....

Regelmatig word er van alles aangeboden op het forum dus hopelijk kan je een motor vinden die helemaal goed is voor je.
Hopelijk rijden jullie binnenkort gezellig samen op de motor onverharde ritten of een mooie reis...

Succes,
Robin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View