Auteur Topic: Even voorstellen...  (gelezen 1521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ardewleblanc

Even voorstellen...
« Gepost op: 23 september 2017, 18:22 »
Rij al vele jaren met veel plezier motor en nu eindelijk de trotse bezitter van een transalp 600. Aangemeld op het doen voor het opdoen van kennis van deze pracht machines en natuurlijk mede liefhebbers te ontmoeten. Rijdend in Rotterdam!
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd

Offline ChrisvdSchoot

Re: Even voorstellen...
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 19:43 »
Welkom, fraaie kleur, kennis en kunde is hier in ruime mate aanwezig.
On a bike no one ever asks "are we there yet"

Offline Timy

Re: Even voorstellen...
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2017, 20:10 »
Die ziet er nog fris uit! Geniet ervan en welkom  :)
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline Ardewleblanc

Re: Even voorstellen...
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2017, 13:36 »
Ziet er op foto mooier uit dan in het echt hoor haha maar genieten zeker! Mooier maken kan altijd nog.
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd

Offline d.francis

Re: Even voorstellen...
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2017, 14:16 »
Ik hoop dat je veel en mooie kilometers gaat maken met je alp.
Naar mijn inziens zal hij je niet snel vervelen, zowel voor het rijden alswel het sleutelen, een heerlijke fiets.

Veel plezier en groet
Dick

Offline Ardewleblanc

Re: Even voorstellen...
« Reactie #5 Gepost op: 25 september 2017, 15:13 »
Ik heb er nu al veel plezier van en geloof me ik heb heel wat fietsen gereden. Deze fiets brengt gewoon een smile op je gezicht! ;)
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd

Offline xrvtuur

Re: Even voorstellen...
« Reactie #6 Gepost op: 25 september 2017, 20:16 »
welkom hier en wat een super mooie alp, kijk die spaken dan blinken, ik zou er zuinig op zijn, groet uit Vlissingen
Varadero SD02  2004

Offline Ardewleblanc

Re: Even voorstellen...
« Reactie #7 Gepost op: 25 september 2017, 20:20 »
Mwa lijkt maar zo. Een hoop spuitwerk wat niet echt top is op de velgen en het blok. Net nieuwe spiegels erop gezet en van de week de roosters aan de zijkanten maken. Miste er een dus even een stuk gaas gehaald bij de gamma. Maar een fiets om lekker aan te rommelen 😉😉😉
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd

Offline PimW

Re: Even voorstellen...
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2017, 20:38 »
Er hoort maar één roostertje in :)

Zodat je niet met je vingertjes in de ventilator gaat zitten.

Offline Ardewleblanc

Re: Even voorstellen...
« Reactie #9 Gepost op: 26 september 2017, 03:30 »
Wow i feel stupid.... Ik maar denken dat dat kwijt was. Afijn nu komen er twee in 😁
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd

Offline Ardewleblanc

Re: Even voorstellen...
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2017, 15:52 »
En zojuist ook het lidmaatschap van de club aangevraagd en op de bus gedaan!
Er zijn mensen die zo traag rijden dat ze niet worden geflitst, maar geschilderd