Auteur Topic: flexibel gewiebel topkoffer  (gelezen 2148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oboema

flexibel gewiebel topkoffer
« Gepost op: 01 oktober 2017, 15:37 »
Mijn topkoffer wiebelt doordat het achterrek en de passagiershandgrepen van de Varadero SD01 geheel van kunststof is.
Weet iemand of er ook alu achterrekken bestaan?

Offline Cas

Re: flexibel gewiebel topkoffer
« Reactie #1 Gepost op: 01 oktober 2017, 16:52 »
Die bagagedrager van de Varadero is toch best wel stevig, ik heb een topkoffer van 48 liter en die wiebelt echt niet.
In mijn geval wiebelt echter wel de hele Varadero, met topkoffer erop, bij hogere snelheden op de autosnelweg en daarom gebruik ik hem nooit.
Als ik een lange rit ga maken gebruik ik de zijkoffers voor de lichte bagage en een hele grote tanktas voor de zware bagage en dat bevalt prima.
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline xrvtuur

Re: flexibel gewiebel topkoffer
« Reactie #2 Gepost op: 02 oktober 2017, 11:15 »
Die bagage drager is echt niet het probleem van gewiebel, dat ding is oerdegelijk. kan nog zijn dat de topkoffer drager plaat niet goed vast zit aan je bagage drager  maar anders zou ik het toch in de vering van de motor zoeken, dat is bij de SD01 nogal een dingetje, vooral de eerste bouwjaren.
Varadero SD02  2004

Offline oboema

Re: flexibel gewiebel topkoffer
« Reactie #3 Gepost op: 03 oktober 2017, 20:44 »
Bedankt voor jullie reacties. Wat ik bedoel is dat de koffer zelf zo op en neer wiebelt. Ik kan de bagagedrager met wat kracht op en neer bewegen(buigen). Alles zit netjes vast en 180 rijden met koffer is geen probleem.