Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen en verbouwing 1998 TA

(1/8) > >>

Hoeha:
Hallo Mensen,

Vanmiddag haal ik mn nieuwe oude fiets op. Een TA van 1998, dus ik dacht maar meteen lid te worden van het Forum.
Ik stap sinds 8 jaar weer eens op de motor, maar heb daarvoor een jaar of tien ca 8000km per jaar gereden. In de tussentijd heb ik veel custom fietsen (met trappers) gebouwd. (www.grimmbikes.nl voor de geïnteresseerden)

De motor is nog vrij netjes (zie foto), alleen remblokken en banden zijn aan de beurt.
Hij blijft niet zoals ie nu is. De planning is een 17" voorvelg, andere tank, ander zadel, etc.

Alvast hartelijk dank voor alle informatie die ik van dit forum ga plukken, en ik hoop hier en daar in de toekomst ook wat nuttigs te kunnen brengen :-)

Mvrgr,
Timo

Trigger:
Welkom!

...waarom een 17" voorvelg?

Hoeha:
Ik dacht al dat die vraag zou komen. De fiets krijgt een beetje een ander uiterlijk. Beetje meer scrambler/flattrack.

Trigger:
Ik heb nog een volledig frame + kenteken, papieren, brug en prolink liggen, de laatste heeft nog wel een revisie nodig.
Frame en brug wilde ik eigenlijk compleet laten stralen en poedercoaten. Dan kun je de hele fiets van de grond op op een nieuw frame opbouwen zonder dat je de oude helemaal hoeft te strippen, en je kunt gelijk een leuk kleurtje kiezen :).

Ideetje?

Sopa:
Leuk als je een topic aanmaakt waar we de ombouw kunnen volgen (en jij vragen kunt stellen)

Succes en veel plezier!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View