Techniek > Honda Africa Twin

Spulletjes nodig na stommiteit

(1/2) > >>

Maartwin:
Zou ik vorige week vrijdag de motoren op de aanhanger zetten om in Oostenrijk wat te gaan toeren. Laat ik dus m'n twin van de oprij goot fl*kkeren. Vraag niet hoe ik dat deed, gewoon stom.
Scheen open, dijbeen blauw, stuur krom, knipperlichten stuk, schade aan het kapje boven de uitlaat, deukje in de produro en last but not least. De passagier voetsteun krom en het stukje alu daar achter afgebroken. Voor het stuur en de knipperlichten heb ik al wat. Het kapje gaat naar een bevriende autospuiter/ plaatwerker. Ik zoek dus alleen nog de rechter passagier voetsteun.



Wie o wie heeft zoiets voor mijn rd04

Dan nog een vraagje, ik zie hier en daar wel eens twins met een enduro achterspatbord. Heeft een van jullie zoiets? En welke gebruik je daarvoor? Foto's??

Alvast bedankt

Hotel 317:
Whahaha!  Ik ben even wezen kijken voor je maar helaas, bij mijn RD04 is hetzelfde stukje afgebroken. had ik zelf nog niet eens gezien! Op Ebay staan ze nu ook niet dus als het belangrijk is kun je overwegen het gewoon genuine te bestellen.

Aan de andere kant van de steun zie ik ook geen mogenlijkheid tot een gat + schroefdraad tappen, andesr had je dat nog kunnen doen.

Maartwin:
Ok, bedankt voor de moeite. Ik had op ebay al geboden. Er stond er 1. Maarja, dan ga je op vakantie en wordt je overboden met 25 cent :-\

Stampertje:
Ik heb net een nieuwe gekocht A 175 euri &%$%$#$%#%##&%$#&%$#%$#5

V-Twin:
Bel Ben vd Laan even. Die heeft een RD04 gesloopt en heeft volgens mij de voetsteunen nog liggen.
Zie de advertentie van Ben onder aangeboden op pag 2 of 3. Kan niet missen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View