Auteur Topic: Xrv750 tank vacuum  (gelezen 902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Danny van Ginkel

Xrv750 tank vacuum
« Gepost op: 07 juni 2018, 22:12 »
Beste ik rij een xrv750 uit 2000 en de tank trekt vacuüm als ik ongeveer 30min rij dan valt het vermogen ook weg. Ik haal dan de tankdop eraf en dan is deze niet meer vacuüm. De tankdop heb ik al meerdere keren schoongemaakt maar het blijft vacuüm trekken. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen.

Offline V-Twin

Re: Xrv750 tank vacuum
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2018, 08:46 »
Onder de tank zit een beluchtingsslang. Als je onlangs de tank er af gehaald hebt en weer teruggeplaatst heb je mogelijk die slang afgekneld. Succes.
Overigens wijst de pijl van de tankdop naar voren?

Offline Danny van Ginkel

Re: Xrv750 tank vacuum
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2018, 13:39 »
De tankdop zit goed, de tank heb ik er niet afgehaald das dan wel raar moet ik zeggen. Vraagje kan ik makkelijk bij deze ontluchtings slang 

Offline V-Twin

Re: Xrv750 tank vacuum
« Reactie #3 Gepost op: 08 juni 2018, 14:06 »
Ja zeker, buddyseat verwijderen, de twee bouten loshalen van de tank die dan zichtbaar worden, bruggetje dat onder te zadel zit onder de gaten plaatsen waar de bouten zaten en je kunt bekijken hoe de slangen lopen. Als er geen slang is afgeklemd even goed kijken of e.e.a. verloopt. Afvoer onder de dop in de tank zou je ook ff kunnen checken of die niet verstopt zit.

Offline Danny van Ginkel

Re: Xrv750 tank vacuum
« Reactie #4 Gepost op: 08 juni 2018, 15:36 »
Oké bedankt ga ik van het weekend doen, als het niet lukt dan laat ik het weten. Bedankt voor je advies.