Auteur Topic: TransAlp 650: Voorwiel & Schetsplaat links  (gelezen 115 keer)

Offline Joxer

TransAlp 650: Voorwiel & Schetsplaat links
« Gepost op: 12 oktober 2017, 21:01 »
Dag luitjes,
het onderwerp zegt het al: voor mijn TA 650 zoek ik een schetsplaat links en voorwiel met een zwarte velg.
Gebruikt is geen probleem, maar wel hard en strak graag.
Wie heeft er nog wat liggen in de schuur?
Ik help je er graag vanaf!

Online TransAlpGhost

Re: TransAlp 650: Voorwiel & Schetsplaat links
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2017, 21:58 »
toch niet onderuitgegaan toch?
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Online TransAlpGhost

« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2017, 22:12 »
probeer even of je de bout van de achterbrug er uit kunt halen
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline DinO

« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2017, 09:19 »
Neem even contact met Rob op, want hij heeft in z'n webshop zowel de rechter schetsplaat als de linker schetsplaat staan.
Linkje naar de linker schetsplaat: https://www.1stopmotoronderdelen.nl/sloop/product/900180-ta650-schetsplaat-links/category_pathway-31080
Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp van Rob, als ik eindelijk een donor motor vind die aan de eisen voldoet en binnen het budget past, en daarna zien we weer verder!! --

Met 2 wielen is het meeste wel te doen, dus waarom zou ik per se 4 wielen onder me willen hebben??

Offline Joxer

« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2017, 22:18 »
toch niet onderuitgegaan toch?
+
Nee hoor, alleen wil ik mijn TA her en der wat verbeteren.
De schetsplaat (vooral de voetsteunen) zitten los, dat klappert als mijn wederhelft niet achterop zit.
Het voorwiel heeft een lichte zwabber (door Hans geconstateerd) en dat merk ik bij het rijden wel (lichte trilling in het stuur).