Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kwarkner

Even voorstellen
« Gepost op: 16 juli 2018, 20:49 »
Hallo,

Mijn naam is Warner en ik ben 26 jaar. Na jaren dromen heb ik eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald. Heel veel online onderzoek later, onder andere op dit forum, heb zo'n vier maanden geleden mijn eerste motor gekocht: een Transalp 700 uit 2008. Ik heb hiervoor gekozen omdat je het beste ding zo veelzijdig is; ik doe er mijn woon-werk verkeer op en ik ga graag kamperen. Verder ben ik vrij lang (2 meter rond) en hou ik van machines zonder kapsones. Toen ik mijn motor kocht was hij vrij kaal maar nu ontbreekt eigenlijk alleen de middenbok nog. Die zet ik er volgende week op.

In september ga ik een maand op reis met een vriend. Via de Balkan rijden we naar Istanboel. Hij op z'n Moto Guzzi en ik op iets meer betrouwbare motorfiets. Idee is om dan langs de Zwarte Zee naar het noorden te rijden en wanneer de tijd rijp is af te buigen richting Utrecht, de mooiste stad ter wereld. Ik ben van plan om een reisverslag te maken welke ik ook hier zal delen.

Veel sleutelervaring heb ik niet maar ik leer het graag. Voor ik een rondje Europa ga maken wil ik de machine zo goed mogelijk doorgronden dus als er een keer een sleuteldag of iets dergelijks is kom ik graag langs.

Hartelijke groet,

Warner





 

Offline ChrisvdSchoot

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2018, 22:08 »
Mooie fiets kwarkner, en je hebt een fraaie reis voor de boeg, ben benieuwd, het zou leuk zijn als je af toe iets kan posten over deze trip. Ik woon zelf in Zeist dus wellicht zien we elkaar een keer rijden. Met de technische kennis ziet het hier wel snor, veel onderwerpen zijn al eens benoemd dus met goed zoeken kan je al veel info vinden. Succes met sleutelen en de reis.
On a bike no one ever asks "are we there yet"

Offline xrvtuur

Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2018, 22:12 »
welkom Warner, veel plezier hier en misschien is het handiger om voor je reis aan de guzzi te leren sleutelen ;)
Varadero SD02  2004

Offline BlackPearl

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2018, 18:08 »
Mooie fiets! en ik ga zeker je reisverslag volgen veel plezier!

Offline ChrisvdSchoot

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2018, 22:03 »
Volgens mij zie ik op de foto al een drupje olie onder MG liggen..... >:D
On a bike no one ever asks "are we there yet"