Auteur Topic: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??  (gelezen 1990 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thijsdekker

Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Gepost op: 30 oktober 2017, 11:52 »
Ik ben van plan een communicatiesetje te kopen zodat ik mn gps of telefoon kan aansluiten met bluetooth en dat voor een redelijke prijs. weten jullie nog een goeie?

gr Thijs

Offline TransAlpGhost

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2017, 12:14 »
de cardo van Louis is wel redelijk betaalbaar
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline ddw

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2017, 12:44 »
Pas deze gekocht, werkt perfect!

FreedConn TCOM-OS 100 M BT Interphone Headset Motorhelmen Hoofdtelefoon Bluetooth Motorhelm Intercphone Headsets
 http://s.aliexpress.com/vyIv6bYV
(from AliExpress Android)
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline voorstad

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2017, 13:04 »
Ben ook ooit begonnen met een china setje. De 1e begaf het na een paar weken in een goede regenbui. De 2e vervolgens ook bij de 2e fikse regenbui.

Heb nu de Sena 3S serie. Voor dagelijks gebruik en heel soms duo gebruik, een prima, haast onzichtbare, en gegarandeerd waterdichte oplossing. En vergeleken met de andere Sena en A-merk sets, heel betaalbaar (~100 euro).

PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Oldtimer

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2017, 14:20 »
Ik heb nog een setje liggen die ooit eens bij Aldi verkocht werd.
Nieuw in doos.

Bij interesse stuur even PM.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.


Offline voorstad

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2017, 14:46 »
Heel tevreden over deze setjes

https://m.ebay.com/itm/2x-BT-1200M-Bluetooth-Motorcycle-Helmet-Intercom-Interphone-Headset-V2-2Riders/253225247577?hash=item3af566a359:g:SaUAAOSwXY5ZVJI7

Ha! Dit is exact het setje dat het bij mij in de regen niet uithield. Rijd je alleen wanneer de zon met zeven stralen schijnt, inderdaad een prima setje. Een herfstdag met een regenrit van een uur overleefden ze bij mij dus niet. Tot 2x toe getest ;-)
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Timy

Re: Goed communicatiesetje voor een redelijke prijs??
« Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2017, 18:53 »
Tja.. wat is dan redelijk?

Ik ben enorm tevreden met de Sena head-set die wij hebben. Wij rijden met de Sena SMH5-fm en dan een duoset (gewoon 2x dezelfde).
Inmiddels heeft mijn vader hem ook gekocht en zo kunnen wij onderweg met elkaar kletsen. Daarnaast rij ik elke dag, weer of geen weer, waterdicht is het meer dan 100%. De accu gaat ca 8 uur mee en is vrij rap weer vol.  Het geluid van de radio, het bellen en bluetooth geluid is perfect. Afhankelijk van de ruit, de helm en de snelheid natuurlijk wel wisselend hoe goed het te horen is. Maar op de Alp kan ik de radio tot 120 prima verstaan, tot 100 is communicatie ook prima.
Op mn woon-werk fiets (BMW K75rt) kan ik zelfs met 130 nog bellen. Blijft leuk als mensen vragen of ik iets kan noteren... Echt bizar hoe goed die noise cancelling is.  ;D

Ook een set van Nolan gehad, wil ik nooit meer naar terug.

Ik denk dat Sena zeer goede en betaalbare sets heeft.
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2017, 18:56 door Timy »
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel