Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen, Ferdinand in Andalucia

(1/1)

Ferdinand67:
Goedenavond , ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Ferdinand, woonachtig in het zuiden van Spanje en trotse eigenaar van een Transalp 600 uit 1991, die ik in juni van dit jaar heb aangeschaft, met 72500 km op de teller. Heb wat temperatuur problemen gehad, motor had lang stil gestaan, radiatoren bleken sterk vervuild, en rondom de thermostaat aangekoekte vuiligheid. Na het monteren van nieuwe radiatoren en een fikse schoonmaak,  heb ik in September een  poging gedaan om vanuit mijn woonplaats Malaga naar Marokko af te reizen, helaas bij het afrijden van de ferrie  begafeen wiellager het , waarna er in Tanger geen werkplaatsen open bleken te zijn wegens het offerfeest. Terug naar Tarifa en met de afsleep-truck terug naar Malaga. Ga het in komend voorjaar maar weer eens proberen. Groeten Ferdinand

Miquel:
Welkom Ferdinand, mooi motor klimaat daar in zuid spanje.

Ferdinand67:
Dank je Miguel, inderdaad mooi motor klimaat, wel wat stoffig door de uiterst zeldzame regenval hier. :)

luwe:
groeten uit Twente :) 

The Headless Horseman:
Welkom hier Ferdinand  :)

Gewéldige uitvalsbasis heb je voor reisjes naar Afrika  8) Ben hélemaal niet jaloers  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View