Auteur Topic: Vraag over snertrit in november  (gelezen 2064 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SylAlp

Vraag over snertrit in november
« Gepost op: 31 oktober 2017, 18:07 »
19 november is de snertrit die in IJsselstein start. Mogen daar ook niet leden aan deelnemen? (een vriend die ook geen TA maar een BMW rijdt wil misschien mee).
Komt er nog een gpx bestand? En verzamelen we om tien uur of rijden we dan weg?

Syl
Honda Transalp XL 650 V/Zumo 660

Offline Goobi

Re: Vraag over snertrit in november
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2017, 18:50 »
Hoi Syl,
Je mag op een clubrit een introducée meenemen die niet op een clubmotor rijdt. Geen probleem. In de snertrit van 19 november zit wel een stuk onverharde weg maar dat is makkelijk te vermijden.
Het GPX-bestand komt een kleine week voor de rit op de website te staan. De rit moet nl. nog een keer gecontroleerd worden op omleidingen etc.


Verzamelen gebeurd vanaf 10 uur en als men een beetje klaar is met koffie drinken en bijkletsen wordt er vertrokken.


Groet en tot dan,
Geert-Jan
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline SylAlp

Re: Vraag over snertrit in november
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2017, 19:00 »
Hoi Geert-Jan,

Leuk, dank je wel voor je antwoord. Ik ga duimen voor een snertrit met snert en zonder snertweer!

Groetjes en tot de 19e

Sylvia
Honda Transalp XL 650 V/Zumo 660

Offline xrvtuur

Re: Vraag over snertrit in november
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2017, 19:27 »
In de snertrit van 19 november zit wel een stuk onverharde weg maar dat is makkelijk te vermijden.

is dat een blubber stuk of een beetje gravel spul, en hoe ver is het? maw kom ik met de dero of de AT
Varadero SD02  2004

Offline Goobi

Re: Vraag over snertrit in november
« Reactie #4 Gepost op: 01 november 2017, 00:01 »
Het is een groffe gravelweg van 2,5 km met wat ondiepe kuilen. Goed te doen met de AT maar ik denk ook met
de Dero. Ik ga 'm nog voorrrijden en mocht het teveel bagger zijn dan hoor je het. Als de route definitief is kun je 'm eventueel met Streetview bekijken.
« Laatst bewerkt op: 01 november 2017, 10:11 door Goobi »
XL 700 V Transalp (2008, blue)