Auteur Topic: Verlaagde voetsteunen MK2  (gelezen 4845 keer)

Offline PimW

Re: Verlaagde voetsteunen MK2
« Reactie #120 Gepost op: 26 oktober 2017, 22:54 »
Ik heb je een berichtje gestuurd.

Offline xrvtuur

« Reactie #121 Gepost op: 26 oktober 2017, 22:57 »
Ok
Varadero SD02  2004
Africa Twin RD04  1992

« Reactie #122 Gepost op: 27 oktober 2017, 11:10 »
Voetsteunen zitten er op.
Wat een verschil. voelt voor mij echt veel beter. ook bij het staan voelt het beter.

rempedaal verzetten had wat meer voeten in aarde en staan nu een beetje gek schuin weg. maar misschien is bij de vorige eigenaar het rempedaal iets verbogen.

snel een stukje rijden om het uit te proberen.

Pim super bedankt voor je inzet.

Offline xrvtuur

« Reactie #123 Gepost op: 01 november 2017, 12:24 »
Voetsteunen erop, maar ben niet erg tevreden over hoe het rijd, mijn zolen blijven erg hangen en dat schakelt niet fijn, wellicht moet ik even wennen maar kan zijn dat ik toch lagere steunen met rubbers ga kopen.

Ik heb ook een rempedaal verbreder erbij maar die past niet op de RD04.
Varadero SD02  2004
Africa Twin RD04  1992

Offline voorstad

« Reactie #124 Gepost op: 01 november 2017, 16:42 »
Voetsteunen erop, maar ben niet erg tevreden over hoe het rijd, mijn zolen blijven erg hangen en dat schakelt niet fijn, wellicht moet ik even wennen maar kan zijn dat ik toch lagere steunen met rubbers ga kopen.

Ik heb ook een rempedaal verbreder erbij maar die past niet op de RD04.

De steunen zonder rubber prikken inderdaad meer in je zool, waardoor je meer blijft "plakken" dan met rubber. Misschien zijn je zolen erg zacht, of moet je even met een vijl de scherpe randjes bewerken..... Ik moest er in het begin ook even aan wennen. Ik verwacht overigens dat wanneer je het rubber van de Honda pedaaltjes weghaalt, je hetzelfde effect hebt.

Je rempedaal is inderdaad afwijkend van de Transalp. Die van de alp kan niet omklappen (alleen ombuigen ::) )
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline PimW

« Reactie #125 Gepost op: 01 november 2017, 19:24 »
Hoi Arthur,

dat de voetsteunen niet bevallen vind ik jammer maar kan ik je niet echt mee helpen. Het product is wat het is.

De verbreder past inderdaad niet op de rd04, ik had even moeten verifieren om welke motor het precies ging. Stuur je wel even een berichtje, dan kun je hem terugsturen.

Offline xrvtuur

« Reactie #126 Gepost op: 01 november 2017, 20:41 »
Ja dat snap ik Pim, het ligt ook niet aan de kwaliteit van je product, dat is prima voor elkaar. Ik ga even kijken of ik er aan gewend wil raken en anders is er hier vast een liefhebber voor te vinden.
Varadero SD02  2004
Africa Twin RD04  1992

Offline PimW

« Reactie #127 Gepost op: Gisteren om 22:05 »
Ik heb nog een paar setjes liggen, mocht er nog interesse voor zijn.