Auteur Topic: Nieuwe spanningsregelaar Honda XL650V Transalp  (gelezen 502 keer)

Offline TransAlpGhost

Re: Nieuwe spanningsregelaar Honda XL650V Transalp
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2018, 23:08 »
Wow

Echt een lachertje dit.
Kijk maar eens goed naar de foto.😁
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline The Headless Horseman

« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2018, 23:08 »
Geen idee waar ik naar moet kijken op de foto  :-\ Maareh.... is dit zoín bami ding van 2 tientjes?
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline TransAlpGhost

« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2018, 23:10 »
Het zit uhm in de tekst. Voorzover ik weet worden er al een paar jaar geen nieuwe alpjes gebouwd

Geen idee waar ik naar moet kijken op de foto  :-\ Maareh.... is dit zoín bami ding van 2 tientjes?
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline TransAlpGhost

« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2018, 23:12 »
Overigens staat er ook nergens dat het een originele zou zijn,

Offline Brombeer

« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2018, 00:07 »

Op dat ding staat:

'regulador trifasico para Honda Transalp 650 28/03/18 Industria Argentina'.

Dat ding komt uit Argentinie. Industria Argentina is een staatsinitiatief om producten niet te importeren maar zelf te produceren om werkgelegeheid te scheppen en de eigen markt te beschermen.

Of zoiets toch..  :)

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline xrvtuur

« Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2018, 05:36 »
Het zit uhm in de tekst. Voorzover ik weet worden er al een paar jaar geen nieuwe alpjes gebouwd

Wat is er mis met deze advertentie tekst?? Hij bied gewoon een SR aan en heeft het nergens over een nieuwe alp of een originele spanningsregelaar. 
Varadero SD02  2004

Offline Oldtimer

« Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2018, 11:30 »
Laat maar. Haal hem weg . ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Bram

« Reactie #8 Gepost op: 15 augustus 2018, 23:56 »
Bij gebrek aan tijd heb ik snel een advertentie op marktplaats gezet en het even gelaten bij een linkje.

Maar deze spanningsregelaar heb ik aangeschaft omdat de accu van mijn Transalp pd06, tot twee keer toe was drooggekookt en ik de spanningsregelaar verdacht van dit euvel. Helaas heb ik een verkeerde spanningsregelaar besteld, waar ik wat laat achter kwam (toen ik weer een kapotte accu dacht te hebben en op de spanningsregelaar las dat deze voor een XL650V is bedoeld). Vandaar dat ik weer een nieuwe heb gekocht en deze graag wil verkopen.

Ik heb dit keer mijn huiswerk wat beter gedaan, vandaar even ter info. De spanningsregelaar is van het merk Bihr, dit is blijkbaar het huismerk van het gelijknamige bedrijf 'Bihr' in Frankrijk of BelgiŽ (een leverancier van motoronderdelen) Het is in ieder geval geen china crap. Ik heb de spanningsregelaar aangeschaft voor Ä120,- ik heb het factuur nog ergens op de stapel liggen voor degene die daar interesse in heeft.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2018, 00:07 door Bram »