Auteur Topic: Diverse onderdelen voor Transalp en Africa Twin aangeboden  (gelezen 324 keer)

Offline V-Twin

Na bijna 20 jaar XRV 750 gereden te hebben verzamel je zo stiekem weg meer spullen dan je denkt. Nieuw, zo goed als nieuw en gebruikt. Per onderdeel staat er bij op welke motor het past en wat de staat is. Te veel om in en topic te plaatsen dus vandaar een PDF als bijlage waarin je kunt zoeken naar wat eventueel voor je gading is. Nu de XRV's nieuwe baasjes binnen de club hebben gevonden wordt het tijd om de losse onderdelen te verkopen zodat er ruimte ontstaat voor een nieuwe collectie CRF delen.
Alles kan worden afgehaald, opgestuurd of meegenomen worden naar de ALV op zaterdag 13 januari in Arkel.
Bij interesse, stuur me een persoonlijk bericht via dit forum of een mailtje direct naar: awvanalphen apenstaartje gmail punt com

Ik zal de lijst regelmatig verversen en als er nieuwe onderdelen bij komen dan zal ik die, voor het overzicht, in het rood er bij zetten.
« Laatst bewerkt op: 20 december 2017, 21:23 door V-Twin »

Offline hilbertreinsma

Re: Diverse onderdelen voor Transalp en Africa Twin aangeboden
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2018, 08:52 »
hallo met hilbert heb je toevallig nog een graviet pakking liggen voor uitlaatdemper.
mvg hilbert reinsma

Offline V-Twin

Re: Diverse onderdelen voor Transalp en Africa Twin aangeboden
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2018, 13:58 »
hallo met hilbert heb je toevallig nog een graviet pakking liggen voor uitlaatdemper. mvg hilbert reinsma

De grafietpakking tussen de collector en de demper heb ik inmiddels verkocht, heb nog wel de grafietpakking liggen voor de uitlaatbocht op de collector.