Auteur Topic: Transalp XL600V 1989  (gelezen 160 keer)

Offline diana koster

Transalp XL600V 1989
« Gepost op: 12 april 2018, 10:01 »
Na 18 jaar heb ik toch besloten mijn fijne motor te verkopen. Ik rij er nu te weinig op (ben inmiddels moeder van jonge kinderen...). Ik heb er een jaar woon werk verkeer mee gedaan van Amsterdam naar Haarlem en verder vooral korte ritjes maar ik ben er altijd super blij mee geweest. Inmiddels staat ie alweer een jaar stil. Ik heb hem altijd bij garages laten onderhouden. In 2006 is er een gereviseerd motorblok ingezet door Piet uit Beuningen (hier wel bekend ;-)) vanwege een vastloper. De km stand zegt dus niks. Het spiegeltje is kapot (glas gebroken), er de kat heeft zijn nagels in het zadel gezet (door de hoes heen!) dus daar zitten wat gaatjes in. Verder moet de motor gepoetst worden en de accu is leeg, dus als je wil komen kijken, neem dan even startkabels mee. Ook nog een paar extra's: een mooie chromen valbeugel (die heb ik er in mijn eerste jaar opgezet van het verzekeringsgeld na een suffe val vanuit stilstand doordat de auto voor mij achteruit kwam rijden - de motor is voor een meisje toch best zwaar) en een hoog en laag ruitje. Ook zit er nog een thule topkoffer bij. Mooie koffer waar je helm in past. En een slot. (en een hoes met een gat erin) Plus nog een werkplaatshandboek (niet dat ik die ooit gebruikt heb, haha!).
Doe een leuk bod en hij is van jou!
Groeten, Diana