Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen nieuwe AT 2016 rijder uit Alkmaar

<< < (2/4) > >>

xrvtuur:
welkom Toon, veel plezier. groet uit Vlissingen

Meloenie:
Welkom hier vanuit Zaanstad

bassertoon:

--- Citaat van: wimj op 01 januari 2018, 11:32 ---Dag Toon,

jij hebt dus nu mijn droommotor, gefeliciteerd! Jouw soort rijden lijkt op de mijne: Marokko, onverhard rijden. Wellicht komt er nog eens een gezamelijke rit? Ik woon in Zuid Scharwoude dus we zijn min of meer buren...

Veel plezier met de AT.

Wim

--- Einde van citaat ---
Hallo Wim,

Als het je droommotor is zal hij er nog wel eens komen toch? Ik stel voor mijzelf gewoon een budget inclusief inruil en als ik daar binnen blijf gaat het door. Ik haal jouw aantallen reizen lang niet hoor, maar Marokko is weer aangemeld en gereserveerd voor 2018. Ik zou daar wel eens een oude Dakar etappe willen narijden maar kan ze niet vinden. In het voorjaar kunnen we wel eens een ritje in Brabant doen, daar kom ik eigenlijk vandaan, in Noord Holland zijn bijna geen onverharde wegen.  Ik zie dat je wel samenrijdt met iemand met een nieuwe?

Groeten,
Toon.

bassertoon:

--- Citaat van: ddw op 01 januari 2018, 13:33 ---Welkom hier, voor aankomend jaar is er wel wat allroad te rijden met de club, dus dan zien we je daar vast een keer verschijnen

--- Einde van citaat ---

Dank je, ik zie op het Forum nog geen allroad activiteiten of zoek ik in het verkeerde Topic?

ddw:

--- Citaat van: bassertoon op 02 januari 2018, 08:44 ---Dank je, ik zie op het Forum nog geen allroad activiteiten of zoek ik in het verkeerde Topic?

--- Einde van citaat ---

Ze staan idd nog niet op het forum of op de site. Maar op de achterkant van de laatste translaper staat al een agenda. Bij de meeste weekenden (blokhuttenweekend e.d.) is er vast ook een allroad rit.

Ben je al tcn lid? Zonee, gelijk doen. Krijg je geen spijt van ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View