Auteur Topic: Nieuwe hobby  (gelezen 1288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pronto

Nieuwe hobby
« Gepost op: 02 januari 2018, 20:47 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank en ben woonachtig in West-Brabant waar ik als Amsterdammer nu al 18 jaar woon.
Vorig jaar heb ik de knoop door gehakt om mijn motorrijbewijs te halen. Stond al lang op mijn wensen lijst maar het kwam er niet van. Nu moet ik zeggen eigenlijk 30 jaar te laat wat ik ben toch een ... geweest dat ik dat niet eerder heb gedaan. In augustus had ik een Transalp 700 gekocht om ervaring op te doen en het beviel me goed op een klein detail na ik had niet keken naar mijn lengte en postuur (1,90 en 125kg) en dan zegt zoonlief Pa je had toch iets moeten nemen wat meer bij je past ik weet wel wat zegt ie. Nou net voor de kerst de Transalp ingeruild voor een Africa Twin van 2016 met touring pakket en DTC. Nou dat is wel iets anders dan de Alp.
Had al op een GS gereden maar dit voelt voor mij persoonlijk stukken beter. Ik zal de komende tijd eens wat meer op het forum rond snuffelen en misschien nog wat ideen of suggesties op doen.

Groeten

Offline The Headless Horseman

Re: Nieuwe hobby
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2018, 22:39 »
Welkom hier Frank  :). Mooi hoor, een Twin met DCT  8)

Grtz,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline bassertoon

Re: Nieuwe hobby
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2018, 09:01 »
Welkom hier van nog een nieuweling op de 2016 AT.
Alleen ik rijd al sinds 1980 motor :)
Mocht je onverhard willen rijden zit je daar wel goed!!!

Offline Robin66

Re: Nieuwe hobby
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2018, 09:05 »
Gefeliciteerd met je nieuwe motor en veel plezier!!!

Offline M_Duiker

Re: Nieuwe hobby
« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2018, 21:04 »
gefeliciteerd met de Motor! veel veilige kilometers!

Ikzelf (1.88 en 100KG) heb nu ook een Alp700 topmotor, Ookal de AT me ook heel erg trekt!
Wanneer je me tegenkom zwaai dan ;)

Offline Pronto

Re: Nieuwe hobby
« Reactie #5 Gepost op: 05 januari 2018, 14:29 »
Ja de 700 is inderdaad een top motor maar toen ik op de GS gereden had merkte ik dat ik dat pretiger vond. Ja en dan begint het te kriebelen. Maar ik wou eerst op een AT gereden hebben kijken hoe dat beviel en ik was gelijk verkocht. Was effe bang dat die DTC me tegen zou vallen maar het rijd super.