Techniek > Honda Transalp

kosten sleutel laten bijmaken Transalp?

(1/5) > >>

Thijsdekker:
Mijn sleutel begint een beetje te buigen naar links. dit komt vooral door het zadel wat er regelmatig af moet. er komt dan redelijk wat kracht op de sleutel. dus ik zou er graan eentje bij willen laten maken. weet iemand van jullie hoeveel zo's sleutel kost?

gr Thijs

Arendsoog:
Welk type Transalp heb je? Bij een 600 zal het een paar euro bij een slotenmaker zijn, maar jij hebt zo te horen geen 600, maar wat dan wel?

Thijsdekker:
Een 650

Steffie:
Je kan het goedkoop of duur maken.
Net wat je wil.
Je kunt voor een paar euro een sleutel laten maken bij de ijzerwinkel en die gebruiken om het slot van je zadel te bedienen.
Of je gaat naar een Honda dealer en laat een sleutel maken en laten inlezen in het HISS systeem van je moter.
Reken dan op 100 tot 200 euro.
Ik had een afspraak in Amsterdam om mijn reserve sleutel opnieuw in te laten lezen, daar deze geen contact meer heeft met de HISS.
Zou een uurtje duren en ongeveer 100 euro gaan kosten.
Echter mocht ik na een uur weer onverrichte zaken terug naar huis.
Kreeg de melding dat de aansluiting voor de computer onder mijn tank zou zitten en dat mijn valbeugels verwijderd moesten worden om de tank er af te krijgen.
Dit zou bij elkaar meerdere uren gaan duren en zou de motor achter moeten laten, en dus ook hogere kosten.
Vorige week bij Rob geweest voor een onderhouds beurt.
Binnen no time had Rob de kuipdelen en de tank op de werkbank liggen.
Valbeugels nog netjes op hun plaats.
Geen aansluiting voor een computer onder de tank kunnen vinden.

Thijsdekker:
Maar als ik een sleutel zou laten maken bij de sleutelmaker dan werkt het er dan toch geen chip in zit? of heb ik het mis.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View