Hi Allen,
van de week de motor aan de kant gezet want ik voelde weerstand, de voorrem bleek aan te lopen. Paar motiverende schopjes tegen de remklauw maakte dat ie weer vrij kwam, een keertje remmen en hij liep weer aan.
Paar maanden geleden bij Rob in Alphen ad Rijn nieuwe blokjes geplaatst, toen hebben we ook de remzuigers schoongekrabd (was wel nodig, waren ook na t schoonmaken niet per se als nieuw). Glijpennen ook schoongemaakt en ingevet volgens mij.
Kort daarvoor remvloeistof ververst.
Heb wat ATE vet gehaald en moet de klauw maar eens loshalen om te kijken of ie weer vies of gecorrodeerd is, maar ik begrijp dat het ook de rempomp/ verstopt compensatiegaatje zou kunnen wezen. Is dat gemakkelijk te controleren?
Zonder de boel los te halen/vloeistof te moeten vervangen?
Ik weet namelijk niet goed waar dit gaatje zit.
Mn doel is namelijk even de boel gangbaar te maken en dan bij Rob voor stalen leidingen en remschoonmaakbeurt/revisie te gaan. Op de stoep rotzooien met dit weer wil ik een beetje beperken.
Dank