Auteur Topic: Even voorstellen; BMM1 (Mark)  (gelezen 747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BMM1

Even voorstellen; BMM1 (Mark)
« Gepost op: 12 januari 2018, 21:50 »
Dag mede TA-/motorrijders!

Mijn naam is Mark, BMM1 op het forum.

Aangezien mijn 'Suzy' in de winter in de woonkamer staat...



En 'Karin' (Kawasaki ZX9-R) alleen op circuit gebruikt wordt, wilde ik graag een 'pekelfiets', 'wintermotor', geef het een naam...  ;D

En zo ben ik vorig jaar tegen mijn TA600 (is dat dan ook een XL 600v?) aangelopen; ergens achter in een schuur, al jaren stilstaand en hard toe aan een beetje liefde...

Zoals jullie zullen weten; stroom erop, nieuwe benzine erin en de TransAlp startte natuurlijk (vrijwel) meteen. Na een tijdje gereden te hebben, kroop het bloed toch waar het niet gaan kan: 'Heidi' (vanwege de ALP in de naam  :P) is inmiddels voorzien van een smoke MRA ruitje, een Laser Pro d'or uitlaatdemper, valbeugels en een Gifi topkoffertje (niet op de foto):





En natuurlijk, als je motor 'stoer' is, moet je kleding (of in ieder geval je helm in dit geval  8) ) ook een beetje stoer zijn:



Ik heb me hier aangemeld omdat ik eigenlijk een beetje boel verliefd op 'Heidi' ben geworden, en ik ban plan ben er toch nog maar even op te blijven rijden. Tips & tricks (en lotgenoten  :P :P ) op een forum vinden is dan natuurlijk altijd leuk...

Tot horens!
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2018, 21:54 door BMM1 »

Offline V-Twin

Re: Even voorstellen; BMM1 (Mark)
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2018, 21:53 »
Dag Mark, welkom op dit forum waar genoeg te vinden is over jouw motor en inderdaad het is ook een XL600V.
Succes, wel heel wat anders dan die SOES  8)

Offline BMM1

Re: Even voorstellen; BMM1 (Mark)
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2018, 21:56 »
Bedankt! Het is inderdaad heel wat anders, maar ondanks een lager vermogen, is de TransAlp minstens zo leuk te rijden als de Soes  ;D

Offline V-Twin

Re: Even voorstellen; BMM1 (Mark)
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2018, 22:01 »
Eens, ben 20 jaar geleden overgestapt op all-road omdat de postbode m'n brievenbus te vaak gebruikte voor ....... ::)  C:-)  :angel: