TCN Activiteiten > Activiteiten

Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart

(1/3) > >>

Knalerwt:
Motorrijvaardigheidstraining

Zoals reeds te lezen viel in de Transalper en op onze website, heeft de activiteitencommissie voor dit jaar een motorrijvaardigheidstraing (MRT) op de agenda gezet. De training wordt verzorgd door Cared Motor Trainingen van clublid Carolien Slokker.

De eerste training staat gepland op 18 maart en vindt plaats in Almere Poort. Bij voldoende belangstelling volgen er extra data later in het jaar. Enkel voor leden op clubmotoren wordt de training aangeboden voor de speciale prijs van € 89,00 (normaal € 119,00). De aanmelding vindt plaats via onze website. De indeling en facturering zijn in handen van Cared Motor Trainingen.

Meer informatie over Cared Motor Trainingen en het MRT vindt je in de bijlagen bij dit bericht (enkel toegankelijk voor TCN-leden).

Trigger:
Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?

Sandra:

--- Citaat van: Trigger op 17 januari 2018, 15:14 ---Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?

--- Einde van citaat ---
wat is afschuinen??

xrvtuur:
google is je vriend  ;)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Afschuinen

Twin Brothers:

--- Citaat van: Trigger op 17 januari 2018, 15:14 ---Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?

--- Einde van citaat ---

Uiteraard laten wij jullie meerdere oefeningen rijden wat zeker niet 'standaard' is! De hierboven genoemde oefeningen kunnen bijna allemaal ingevoerd worden.  ;)  Geef vooral aan bij je aanmelding wat je graag zou willen doen. Wij zullen dit zoveel mogelijk tijdens de Motor Rijvaardigheid Training behandelen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View