Gekoppelde gebeurtenissen

  • Motorrijvaardigheidstraining: 18 maart 2018

Auteur Topic: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart  (gelezen 3318 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knalerwt

Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Gepost op: 17 januari 2018, 13:00 »
Motorrijvaardigheidstraining

Zoals reeds te lezen viel in de Transalper en op onze website, heeft de activiteitencommissie voor dit jaar een motorrijvaardigheidstraing (MRT) op de agenda gezet. De training wordt verzorgd door Cared Motor Trainingen van clublid Carolien Slokker.

De eerste training staat gepland op 18 maart en vindt plaats in Almere Poort. Bij voldoende belangstelling volgen er extra data later in het jaar. Enkel voor leden op clubmotoren wordt de training aangeboden voor de speciale prijs van € 89,00 (normaal € 119,00). De aanmelding vindt plaats via onze website. De indeling en facturering zijn in handen van Cared Motor Trainingen.

Meer informatie over Cared Motor Trainingen en het MRT vindt je in de bijlagen bij dit bericht (enkel toegankelijk voor TCN-leden).
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2018, 08:37 door Knalerwt »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline Trigger

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2018, 15:14 »
Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?
Transalp XL600V

Offline Sandra

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2018, 19:33 »
Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?
wat is afschuinen??
[img]http://img684.imageshack.us

Offline xrvtuur

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2018, 20:27 »
Varadero SD02  2004

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2018, 22:37 »
Ik ben voornemens een training op het gebied van veiligheid te volgen dit jaar, maar zoek iets meer dan alleen de standaard speciale verrichtingen. Niet dat het niet goed is om die ook bij te blijven houden, maar dat kan ik ook in mijn uppie op het parkeerterrein om de hoek ;-).

Is er ruimte/mogelijkheid in deze training voor b.v. hoge snelheid noodstop/uitwijken bijvoorbeeld? Remmen in de bocht? Afschuinen?

Uiteraard laten wij jullie meerdere oefeningen rijden wat zeker niet 'standaard' is! De hierboven genoemde oefeningen kunnen bijna allemaal ingevoerd worden.  ;)  Geef vooral aan bij je aanmelding wat je graag zou willen doen. Wij zullen dit zoveel mogelijk tijdens de Motor Rijvaardigheid Training behandelen.

Offline Sanderrr

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2018, 12:56 »
Ingeschreven, verjaardagscadeau van mn meiske, tot in maart!
PD10 '99

Offline Wingnut

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2018, 08:13 »
Eventueel ook belangstelling. Alleen in het schrijven staat vrijdag 18 maart 2018, terwijl 18 maart 2018 een zondag is en deze datum ook in de kalender staat. Wat is de juiste dag/datum?

Offline Knalerwt

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #7 Gepost op: 23 januari 2018, 08:37 »
Wat is de juiste dag/datum?

De juiste datum is zondag, 18 maart. Ik heb het document bij de openingspost aangepast.
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline Knalerwt

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2018, 17:17 »
De MRT van 18 maart zit vol. Er kunnen nog maximaal twee deelnemers op de reservelijst. Houd voor de bekendmaking van de volgende datum website en forum in de gaten.
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline varaderohuibje

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2018, 18:09 »
Vorige week nieuwe bandjes laten zetten bij Rob.

Vandaag maar ff de glans eraf gereden zodat  ik zondag misschien de bandjes op de weg houdt tijdens de oefeningen


Offline Hella

Re: Motorrijvaardigheidstraining (MRT), 18 maart
« Reactie #10 Gepost op: 17 april 2018, 10:33 »
Afgelopen zondag leerzame training gehad. Een kleine groep, dus iedereen kreeg alle aandacht. Na de behendigheidstraining een mooie toer via de polder, Nijkerk naar de Veluwe. Ondanks het ‘strenge’ toezicht van Carolien was er uiteraard ruimte voor gezelligheid. Dank je wel voor de fijne dag!