Algemeen > Alles over het TCN Forum

TCN lid worden, maar hoe???

(1/7) > >>

Qwerc:
Hoi,
Ik tracht al een paar weken TCN lid te worden.
Helaas lukt het mij niet.
Het invul-formulier kan ik vinden EN ook invullen maar daar zit het probleem.
Iedere keer als ik het formulier wil verzenden gaat het fout. D.w.z. er wordt aangegeven dat 1 of meerdere velden niet correct ingevuld zijn. Na alles zorgvuldig ge checkt te hebben kan ik geen fouten vinden, maar de melding blijft. Raaaarrrrrrr.........

Nu heb ik ook al diverse malen een email gestuurd naar de leden admin en/of de voorzitter.
Helaas zijn die niet thuis of hebben het erg druk, maar na 3 weken nog steeds geen antwoord.

Ik wil graag lid worden  maar hoe???
HELP.

Mvg Erwin

The Headless Horseman:
Hi Erwin  :) Fijn dat je lid wilt worden! Maar wél jammer dat het niet meteen lukt om je aan te melden  :-\

Persoonlijk kan ik ook niet veel voor je doen, ik ben ook slechts gewoon lid, bemoei me (bewust  ;D) niet al te veel met clubzaken. Bedenk echter dat een club als deze louter op vrijwilligers draait, waarvoor hulde, en we hebben allemaal wel eens wat belangrijkers te doen hé  :)

Heb alsjeblieft nog een beetje geduld en dan moet het vast goedkomen. Er is vast iemand die jouw bericht hier op het forum ook ziet  :)

Grtz,
René

KoenV:
Ik heb ook een probleem hiermee idd, heb er al contact over gehad met iemand van de ledenadministratie. Wordt als het goed is dus wel aangewerkt denk ik

jan van den berg:
dag Erwin, het blijft techniek en mensenwerk maar velen zijn je al voorgegaan, dwz meestal lukt het. ik heb je PM geïnformeerd over wat ik er aan deze kant al aan heb gedaan. kijk ff of het nu wel lukt. o ja, het emailadres van de ledenadministratie is leden apenstaartje transalpclub.nl: ik ken de dame die dat adres beheert aardig en de kans dat zij je mailtje onbeantwoord laat is klein ....

dropken:
Op de motorbeurs in Utrecht kun je ook lid worden

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View