Auteur Topic: Nieuw lid uit Leiden  (gelezen 1185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline F.Bruins

Nieuw lid uit Leiden
« Gepost op: 14 februari 2018, 21:28 »
Even voorstellen dan maar: Frits, sinds 2 weken lid, kom uit Leiden en ben pas 65 dus een van de jongere leden denk ik  :D
In oktober 2015 rijbewijs gehaald en voor paar euro oefenmotor gekocht (Suzuki VX 800) In januari 2016 mijn Transalp 650 (2007, 30.000 km) gekocht. Meteen een klik. Flink veel gereden (en geoefend dus) en in april 2016 voor 3 maanden vertrokken naar Iran. En dus ook weer terug gereden. Mooie tocht. Ben a-technisch en hou al helemaal niet van sleutelen. Op 11.000 km niks gehad (1 lekke voorband). Dat zegt wel iets over de kwaliteit. Een transalp was me vooraf ook door diverse kenners aangeraden vanwege de grote betrouwbaarheid en dat klopte als een bus. Prima zit ook voor lange afstanden, je wordt niet gauw moe. Heb nog wel eens verlekkerd naar de 1200 GS Adventurer gekeken maar ik blijf m'n TA trouw. Zijn trouwens erg dure fietsen die BMW's.
Leuk om lid te worden. Heb me al voor wat activiteiten (o.a Opstaprit 11 maart) opgegeven en hoop leuke mensen te ontmoeten waar ik ook nog wat van kan leren in (rij)technisch opzicht. Over een paar maanden met pensioen en dan toch maar eerst eens wat leren sleutelen. Handig ook dit forum wat dat betreft.
Oh ja, wil in 2019 0f 2020 de Zijderoute rijden, een maand of 4 a 5 (grofweg Leiden China). Als je zin hebt....?







Petrus64

  • Gast
Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2018, 21:35 »
Welkom Frits! en wat een indrukwekkende staat van dienst[reizen] heb je al voor iemand die nog maar zo kort zijn rijbewijs had. ;D

Offline xrvtuur

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2018, 22:39 »
welkom Frits en veel plezier hier. ik zou er voor tekenen om op mijn 63e nog zo te kunnen reizen
Varadero SD02  2004

Offline F.Bruins

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2018, 01:33 »
Dank heren en wellicht tot ziens.
Frits

Offline Frank-M

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2018, 07:23 »
Frits,

Welkom bij de club.
Wat een machtige voortuitzichten zeg! ik wordt er jaloers van (met nog 40 jaar werken voor de boeg).
Kan helaas geen 5 maand vrij krijgen maar anders...

Offline alain

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2018, 19:04 »
Beste Frits,

de zijderoute (of Parijs-Peking) staat al meer dan veertig jaar op mijn verlanglijstje, en ik ben die ook effectief van plan te rijden met mijn Transalp. Ik ken nog enkele gegadigden. Ook ik ga dit jaar op pensioen. Ik ben dan 61j.

Vorig jaar reed ik Alaska-Vuurland in 120 dagen. Je vindt mijn blog via Google.

Ik hoop je wel eens tegen te komen.
PD06(1994) - PD06(1993)

Offline luwe

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #6 Gepost op: 16 februari 2018, 21:02 »
welkom uit twente  :)

Offline SylAlp

Re: Nieuw lid uit Leiden
« Reactie #7 Gepost op: 16 februari 2018, 21:10 »
Welkom Frits.

Acht jaar te vroeg voor mij anders was ik graag meegegaan op avontuur. Doe je heel goed, die dromen hebben en waarschijnlijk verwerkelijken.

Groet Sylvia
Honda Transalp XL 650 V/Zumo 660