Gekoppelde gebeurtenissen

  • ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul: 31 mei 2018 - 03 juni 2018

Auteur Topic: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul  (gelezen 11142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline xrvtuur

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #30 Gepost op: 04 mei 2018, 10:16 »
ITT in Zams 2007
Varadero SD02  2004

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #31 Gepost op: 04 mei 2018, 10:47 »
Is er wel een mogelijkheid om bv zaterdag een rit mee te rijden ???
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Trigger

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #32 Gepost op: 04 mei 2018, 10:54 »
Is er wel een mogelijkheid om bv zaterdag een rit mee te rijden ???

Is die AT tegen die tijd wel af dan?  >:D
Transalp XL600V

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #33 Gepost op: 04 mei 2018, 12:50 »
Heb ikniet. Heb een xlv750r
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline luwe

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #34 Gepost op: 04 mei 2018, 15:14 »
als die niet klaar is komt ie op de fiets toch  :)

Offline Tonchi

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #35 Gepost op: 06 mei 2018, 08:36 »
Vandaag de is de laatste kans om je in te schrijven voor het ITT 2018, want deze editie mag je niet missen !!!

Omdat..... : Alle dagen mooi weer.
                  Meer dan 160 deelnemers uit Europa te gaan ontmoeten.
                  Zeer goed eten met lokale specialiteiten.
                  5 super mooie verharde routes.
                  3 All road routes die ook uitdagend kunnen zijn.
                  Heel erg leuke avond programma's.

Dus pak die Kans !!!

Tot ziens allemaal op het ITT 2018.

Groet Ton.
                 
CRF1000 Africa Twin tricolor.

Offline DinO

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #36 Gepost op: 06 mei 2018, 23:32 »
Hoi allemaal!


Toen ik een tijdje terug hoorde over het ITT2018 in Nederland, had ik meteen al zoiets van "daar ga ik bij zijn!!"..
Maar nu het bijna zover is, ben ik door persoonlijke omstandigheden* echter niet in staat om naar het ITT te kunnen gaan..  :'( :'(
Heel misschien dat een dagje meemaken lukt, maar dat is ook hoogst onzeker en onwaarschijnlijk.. (Ik heb al gelezen dat "passanten" liever niet gewenst zijn, wat het nog moeilijker maakt om toch een beetje van het ITT mee te kunnen maken..)
Nu weet ik dat een ITT shirt niet los te krijgen is, maar dat deelnemers aan het ITT2018 wel extra shirts kunnen bestellen.. En ik zou wel heel graag een ITT2018 shirt willen hebben..
Zodoende vroeg ik me dus af of er iemand is die misschien een extra shirt zou kunnen bestellen, zodat ik toch een ITT2018 shirt kan bemachtigen. :angel:  :angel:
En al schat ik de kans dat op die manier een shirt bemachtigen lukt niet zo groot in, wie niet waagt, die niet wint..


*dezelfde persoonlijke omstandigheden die naar het ITT2018 gaan niet toestaan, zorgen er ook voor dat ik jammer genoeg nog geen clublid ben, maar dat staat wel op de "To Do list" voor als het wel weer kan!
Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp van Rob, als ik eindelijk een donor motor vind die aan de eisen voldoet en binnen het budget past, en daarna zien we weer verder!! --

Met 2 wielen is het meeste wel te doen, dus waarom zou ik per se 4 wielen onder me willen hebben??

Offline Brombeer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #37 Gepost op: 07 mei 2018, 14:56 »
(Ik heb al gelezen dat "passanten" liever niet gewenst zijn, wat het nog moeilijker maakt om toch een beetje van het ITT mee te kunnen maken..)

Volgens mij staat er dat de orga niet op passanten ingesteld zijn.


Ik woon letterlijk om de hoek in Maastricht. Ik wilde eigenlijk één van die dagen een uurtje langskomen waaien...  ::)
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Petrus64

  • Gast
Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #38 Gepost op: 07 mei 2018, 16:46 »
Dat was mijn plan ook. Zit in Reuver volgens de huidige planning dus dat is ook om de hoek.

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #39 Gepost op: 07 mei 2018, 18:15 »
Heb nog steeds geen enkel antwoord op mijn simpele vraag
😠👹
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Petrus64

  • Gast
Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #40 Gepost op: 07 mei 2018, 18:47 »
Is er wel een mogelijkheid om bv zaterdag een rit mee te rijden ???

Deze! :)

Offline xrvtuur

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #41 Gepost op: 07 mei 2018, 19:08 »
Maar zo werkt dat toch niet bij een motor treffen jongens, je schrijft je er voor in en je gaat er naar toe en vol is vol OF je gaat niet en volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. En een t shirt van een treffen waar je niet geweest ben is toch helemaal not done. Als je nou nog geen tcn lidmaatschap kunt betalen kun je beter dat geld voor dat shirt in dat lidmaatschap steken.
Varadero SD02  2004

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #42 Gepost op: 07 mei 2018, 19:16 »
Mooi gezegd Arthur maar soms kun je geen 3 dagen.
Geen kwestie van geld.
Maar ONZE club organiseerd dit toch of niet soms.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Petrus64

  • Gast
Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #43 Gepost op: 07 mei 2018, 19:17 »
@ Arthur,

Nou.... nee vind ik niet. Stel dat je dat weekend niet kan maar wel een uurtje 2/3 over hebt om even te komen kijken en genieten van alle drukte en mooie motoren en evt een toerrit meerijden. Ik vind dat dat wel moet kunnen. Nou het "officiële" standpunt nog :)

Offline monaco

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #44 Gepost op: 07 mei 2018, 19:28 »
Bij het afgelopen NTT ben ik ook zaterdag gekomen om mee te rijden. Daarna gezellig meegegeten. Neem aan dat zoiets ook bij het ITT kan. Hoe meer deelnemers aan de ritten hoe beter.! Toch...?
"De motor is voor onze eeuw de uitvinding die wij als enige gelijkwaardige tegenover het Parthenon kunnen stellen."
Martinus Nijhoff  Nederlands dichter (1894-1953)

Offline xrvtuur

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #45 Gepost op: 07 mei 2018, 20:15 »
Het lijkt me voor een organisatie zo dat ze een verantwoordelijkheid hebben voor hun deelnemers, dat wordt erg onoverzichtelijk als er zich over verschillende dagen anderen dan deelnemers mee gaan rijden, eten enz. Om over de ruimte voor de accommodatie nog maar te zwijgen, brandweer regels enz. Want nu willen er misschien maar 4 "even" langs komen maar voor je het weet zijn er 50 extra. Er moet dus een grens zijn, en die is door het ITT duidelijk gesteld. Iedereen had tijd zat om in te schrijven, en als je om wat voor reden niet kan houd het toch gewoon op.
Varadero SD02  2004

Offline Trigger

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #46 Gepost op: 07 mei 2018, 20:27 »
Het lijkt me voor een organisatie zo dat ze een verantwoordelijkheid hebben voor hun deelnemers, dat wordt erg onoverzichtelijk als er zich over verschillende dagen anderen dan deelnemers mee gaan rijden, eten enz. Om over de ruimte voor de accommodatie nog maar te zwijgen, brandweer regels enz. Want nu willen er misschien maar 4 "even" langs komen maar voor je het weet zijn er 50 extra. Er moet dus een grens zijn, en die is door het ITT duidelijk gesteld. Iedereen had tijd zat om in te schrijven, en als je om wat voor reden niet kan houd het toch gewoon op.

Het is inderdaad wel zo handig voor de organisatie om precies te weten voor wie ze verantwoordelijk zijn bij een ontruiming, wie ze moeten contacteren als er iets aan de hand mocht zijn, voor hoeveel man ze begeleiding moeten hebben, etc etc.
Transalp XL600V

Offline Brombeer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #47 Gepost op: 07 mei 2018, 21:09 »

Naah.. weet je.. Mja. Ik begrijp het allemaal ook. Maar.


Ik kan geen heel weekend, ik kom dan net wel/niet ergens van werk uit Frankrijk terug. Ik kan wel een honk bezet houden en dan nauwelijks of wellicht helemaal niet komen? En ontneem met die plek een ander z'n kans om er wel bij te zijn. Ik heb dat al zo vaak gezien met ritjes en evenementen.


Ik kom gewoon een kop koffie drinken. Met Oldie  :) (oke, biertje dan). Beste vent die mij daar wegstuurt  :angel:

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline The Headless Horseman

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #48 Gepost op: 07 mei 2018, 21:57 »
Ik kan ook niet hélemaal inschatten hoe makkelijk/moeilijk het is voor het orga-team om ‘passanten’ op het terrein te laten, maar de activo’s kennende zullen ze er écht wel moeite voor doen  8) Als het dan niet mogelijk is ga er dan maar vanuit dat het niet mogelijk is, hoe jammer ook  :-\

Wmb zijn Oldie, Brom & Petrus (en wie ik nog vergeet hier) hartelijk welkom om bij mijn tent een drankje te komen doen! Lijkt me gezellig  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Brombeer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #49 Gepost op: 07 mei 2018, 22:03 »
(gaat wel lukken) Als het dan niet mogelijk is ga er dan maar vanuit dat het niet mogelijk is, hoe jammer ook  :-\

Wmb zijn Oldie, Brom & Petrus (en wie ik nog vergeet hier) hartelijk welkom om bij mijn tent een drankje te komen doen! Lijkt me gezellig  8)

Thanks, Horse  :-*

Ik heb die Ouwe op de app geloof ik. Pikken we anders broederlijk een terrasje in Valkenburg. Oók leuk  :)
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #50 Gepost op: 07 mei 2018, 22:06 »
Mijn idee Harm. 😉 had je nog tegoed toch.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Petrus64

  • Gast
Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #51 Gepost op: 07 mei 2018, 23:02 »

Wmb zijn Oldie, Brom & Petrus (en wie ik nog vergeet hier) hartelijk welkom om bij mijn tent een drankje te komen doen! Lijkt me gezellig  8)

Uitnodiging is zeer gewaardeerd! :)

Offline luwe

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #52 Gepost op: 08 mei 2018, 17:44 »
neen toch even contact op met de organisatie ze kunnen zeggen wat wel kan en niet
is toch niet zo moeilijk  :D :D

Offline Brombeer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #53 Gepost op: 08 mei 2018, 18:38 »

Nee dat hoeven we niet te vragen. Het moge duidelijk zijn dat er een organisator is, een inschrijving met beperkt aantal plekken en een te voldoen bedrag, en het daarmee een besloten bijeenkomst is. Je loopt ook niet bij de Chinees binnen denkend dat iedereen behalve jij hoeft te betalen.

In het geval van Oldtimer, Petrus en mijzelve (en dan ben ik ook nog enkel Forum actief) gaat het er om dat we door verplichtingen elders eigenlijk niet erbij kunnen zijn, maar een paar uurtjes nog wel lukt. Niet met de bedoeling dus stiekem mede te eten of te overnachten voor nop. Maar zoals Petrus beschrijft, er toch even de sfeer mogen opsnuiven en je clubmotor laten pronken.

Als het lukt kom ik zeker langs en zal ik vragen naar jan van den berg of Tonchi en me netjes voorstellen. Bij vertrek zal ik me ook weer netjes afmelden.

Misschien kunnen we afspreken: als hierop nou niet gereageerd wordt is het goed op die manier, en anders komt hier een 'doe vooral geen moeite!' opmerking bij te staan  ;)


Gewoon even wat mensen ontmoeten. Jullie zijn toch ook razend benieuwd wie de Brombeer nou is.. Of niet??  ;D
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline xrvtuur

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #54 Gepost op: 08 mei 2018, 18:46 »
Het bier staat koud jonguh
Varadero SD02  2004

Offline luwe

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #55 Gepost op: 08 mei 2018, 18:55 »
een brommende beer nee (ben bang)
denk dat die beer goed ge treend is en zacht is en lief en spraakzaam is  :) ;)
nog nooit een beer op een alp of twin gezien  ;D

Offline Oldtimer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #56 Gepost op: 09 mei 2018, 11:37 »
Ik den gewoon dat Ton Jan of Martin dit topic gewoon niet leest.
Ik ga gewoon ff kijken. Niet welkom, dan meteen met Brommie naar een terrasje 😋😋
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Petrus64

  • Gast
Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #57 Gepost op: 09 mei 2018, 11:50 »
Ik kan me niet voorstellen dat als we een kijkje komen nemen en even de sfeer opsnuiven dat we niet welkom zouden zijn... ???

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #58 Gepost op: 09 mei 2018, 16:27 »
Dag mannen,
Jammer dat jullie er niet het hele evenement bij kunnen zijn. Je kunt het park tot de slagboom = t/m de horeca, altijd op. Wil je verder dan hangt dat af van wat de beheerder goed vindt: wij hebben daar geen afspraken over gemaakt. Alle deelnemers zijn 'geringd' en dus herkenbaar. Bij de TCN ben je altijd welkom 👍

helder zo? anders graag even een berichtje naar organisatie@ITT2018.nl

« Laatst bewerkt op: 09 mei 2018, 17:19 door jan van den berg »
een forum: je schrijft alsof je praat en het leest alsof het gedrukt staat

Offline Brombeer

Re: ITT 2018, 31 mei - 3 juni, Schin op Geul
« Reactie #59 Gepost op: 10 mei 2018, 00:57 »

Hoi Jan, dank voor je reactie.


Je kunt en hoeft niet alle eventualiteiten gedekt hebben, and, also, the place also isn't yours..

Ik hobbel morgen even langs bij de beheerder en stel mezelf en onze situatie voor. Ik werk als TD'er voor 4 campings in de Ardennen en bij ons geldt ook een dag-vergoeding voor non-residents en dan vóór 22.00 uur weer weg zijn.


Heads-up volgt!

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin