Auteur Topic: Afsluiten bij Einstein, 26 - 28 oktober, Kirchhundem Sauerland (D)  (gelezen 1910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knalerwt

Afsluiten bij Einstein (volgeboekt)

Dit evenement is volgeboekt. Je kunt nog wel inschrijven voor de reservelijst. Mocht er een plek vrij komen dan word je geïnformeerd. Zo lang je op de reservelijst staat, hoef je nog niet te betalen.


Het afsluitweekend in Dasburg afgelopen jaar was volledig volgeboekt en een succes. In 2018 gaan we dat minstens evenaren. We hebben in het Sauerland in een piep kleine gehucht, Kirchhundem, met 45 inwoners een mooie locatie gevonden. Vanaf vrijdag 26 oktober t/m zondag 28 oktober zijn we te gast bij Erwin en Maartje, een enthousiast stel die sinds 2016 de scepter zwaaien in Waldhotel Einstein.

Wat gaan we doen?
  • vrijdag zijn we vanaf 16:00 uur welkom en krijg je een driegangen dagmenu geserveerd;
  • zaterdag kan je één of meerdere mooie motorroutes kiezen die Erwin zelf heeft gemaakt. Daarbij kan je kiezen uit verschillende routelengtes en desnoods rijg je twee routes aan elkaar. Stuk voor stuk gaan ze allemaal door een mooi gebied. ’s-Avonds wordt er weer een lekker driegangen dagmenu  geserveerd;
  • Zondag, na het ontbijt, checken we weer uit. Omdat Waldhotel Einstein op ongeveer 310 km afstand ligt van Utrecht kan je er ook voor kiezen om eerst nog een route door het Sauerland te maken voordat je richting huis gaat.
De vrijdag- en de zaterdagavond kun je naar believen invullen. Erwin en Maartje hebben een kast met spelletjes waarvan je gebruik kunt maken maar ze beschikken ook over een sauna. De ervaring leert echter dat de meesten er voor kiezen om weer eens bij te praten en ervaringen uit te wisselen. Niets moet maar er kan van alles!

De inschrijving opent op 5 maart om 19:00. Wacht niet te lang met inschrijven want het aantal deelnemers is beperkt.

Update: De eenpersoonskamers zijn volgeboekt. Wel zijn er nog tweepersoonskamers met twee losse bedden.

Meer informatie en het inschrijfformulier vind je op onze website.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2018, 18:12 door Knalerwt »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline MartinW

Inschrijving opent pas op 5 maart, maar ik geef me al vast op  ;) ;D 8) :P :))

Offline Knalerwt

Inschrijving opent pas op 5 maart, maar ik geef me al vast op  ;) ;D 8) :P :))

Zoals gebruikelijk worden inschrijvingen verwerkt op volgorde van binnenkomst en betaling.  C:-)

Helaas hebben wij geen verkooppunt. Anders had je daar met je slaapzak (en je tent?) kunnen bivakkeren.  :angel:
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline MartinW

Ingeschreven en betaald, nu is het officieel  ;) ;D

Offline Knalerwt

Het afsluitweekend is volgeboekt. Je kunt nog wel inschrijven voor de reservelijst. Mocht er een plek vrij komen dan word je geïnformeerd. Zo lang je op de reservelijst staat, hoef je nog niet te betalen.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2018, 18:12 door Knalerwt »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline V-Twin

Zoals in het topic al is vermeld is het weekend volgeboekt en inmiddels staan er heel wat belangstellende op de reserve lijst.
We gaan dit topic sluiten en alle verdere communicatie met de inschrijvers en leden op de reserve lijst verloopt verder via de e-mail.

Ik zal de moderator verzoeken op een slotje op dit topic te plaatsen.