Nou, de eerste 500km is gereden en ben toch niet geheel tevreden. Op zich rijdt de motor prima. Reageert goed op het gas, doet geen gekke dingen en rijdt/start goed. MAAR!
1) Af en toe hangt er een druppel aan de uitloop van het luchtfilterhuis. Dus er komt nog vocht (benzine) in. Het is echt minimaal, maar toch...
2) Loopt hoger stationair dan eerst (1550 rpm), OOK als ik de schroef ietsje terugdraai (of ik doe dit verkeerd). Liep normaliter rond de 1200 toeren dacht ik...
3) Mijn Laser-uitlaat geeft erg veel 'na-knallen'. Dit was altijd al weleens, maar nu is het wel errug veel... Dit toch wat benzine die blijft hangen ergens. Ik weet niet wat de oorzaak hiervan is..
Olie ruikt niet naar benzine vind ik (misschien zweem van..
) , oliepeil blijft ook gelijk.
Woensdag heb ik wat tijd en mag ze weer op de operatietafel plaatsnemen.
Todo;
- Carb afsluiting maar weer checken (zuigen ipv blazen nav eerdere berichten)
- Luchtfilterhuis poetsen
En als ik dan toch bezig ben, de nieuwe bak van Pim eronder hangen en de valbeugels monteren. Al werden deze toen afgeraden ivm dat ze naast/tegen de radiateur zitten. Dus ALS je valt is er een kans dat die beschadigen. En dan ben je nog verder van huis.
Eventueel boutje verlassen, maar dat kan ik pas zien als ik ze er tegenaan houdt.
Dan de vraag, kun je veilig lassen aan je frame met het blok erin (benzinedampen, olie, etc). WEL de benzinetank eraf ..
Blommetje