Algemeen > Algemene discussie
Weer aan ruige mannen motor op de markt...
*thomas*:
Hoi,
Gisteren in motoren&toerisme een rijtest gelezen van de nieuwste motor uit huize moto guzzi...
Ik vind em erg geslaagd (als je van de adventure looks houdt).
Was eens benieuwd naar de mening van de mensen hier...
Groeten, Thomas
robgoesdakar:
Ziet aardig uit.
Krijg wel het idee dat ie wat laag op z'n poten staat.
Verder lijkt er enigsinds gekeken te zijn naar de nieuwe Tenere.
Ben benieuwd naar een rijtest.
Huib:
The looks heeft ze zeker! Vraag me af waar ze dat idee van die dubbele koplampen vandaan hebben ::). Het is nu alleen nog wachten op Honda met een nieuwe....
Huib:
Euh.... ik lees net dat ze een drooggewicht van 278 kilo heeft..... hebben die noppenbanden ook niet veel zin meer....
*thomas*:
Door die dubbele koplamp deed de motor me inderdaad denken aan de AT...
Veerweg voor 170mm, achter 155mm, wat inderdaad aan de korte kant is, zeker als je in acht neemt dat dit de adventure versie is. En een tweede minpunt is dat de tankinhoud 'maar' 18L is, volgens MCN kom je daarmee zo'n 220km verder... Mocht gerust wat meer zijn...
Rest van de specs
MOTORTYPE V-twin, blokhoek 90°, viertakt, lucht en oliegekoeld
CILINDERINHOUD 1.151cc
AANTAL KLEPPEN PER CIL. 4
BORING X SLAG 95 x 81.2 mm
MAXIMUM VERMOGEN 77 kW (105 pk) bij 7.500 tpm
MAXIMUM KOPPEL 108 Nm bij 6.400 tpm
BRANDSTOFTOEVOER injectie
STARTSYSTEEM elektrisch
TRANSMISSIE 6 versnellingen
TOTALE LENGTE 2250 mm
TOTALE BREEDTE 1025 mm
TOTALE HOOGTE 1475 mm
WIELBASIS 1.550 mm
ZITHOOGTE 840 mm
VOORVERING marzocchi Ø 50 mm verstelbare USD voorvorken
ACHTERVERING enkelzijdige swingarm met progressief linksysteem, volledig instelbare schokbreker
REMMEN VOOR zwevend gemonteerde dubbele remschijven van roestvrij staal, Brembo 4 parallel geplaatste zuigers
REMMEN ACHTER enkele vaste RVS remschijf Ø 282mm zwevende, remklauw met 2 zuigers
BANDEN VOOR 110/80 R19
BANDEN ACHTER 150/70 R17
TANKINHOUD 18 liter
DROOGGEWICHT 278
KLEUREN Magensium
PRIJS € 17.490,-
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie