Techniek > Honda Varadero

Nieuwsgierig naar montage versnellingspedaal

(1/2) > >>

jan1966:
Bij mijn Varadero SD01 zit het versnellingspedaal rechtstreeks op de uitgaande as van de versnellingsbak.

Nu viel mij op dat er ook Varadero's zijn waarbij het versnellingspedaal op de linker schetsplaat zit gemonteerd. Deze zit dan weer met een stangetje en hevel aan de uitgaande as verbonden.

Volgens mij heeft het bij mijn motor nooit op deze manier gezeten. Ik kan in ieder geval niets aan de linker schetsplaat zien (bevestiging/as voor de versnellingspedaal)

Weet iemand hoe dit zit en waarom er 2 verschillende manieren worden gebruikt?

Gr. Jan

Waffie:
gedurende een process is er constant door ontwikkeling en dat is in dit gaval van SD01 naar SD 02 en dat zijn verschillende  modellen.
net zoals je nog modellen had met abs en zonder abs of 5 versnellingen en 6 versnellingen en ga zo maar door

je zult het ermee moeten doen zoals het is

xrvtuur:
Volgens mij hebben alle varadero's dat hevel systeem en dus nooit een pookje rechtstreeks op de as. De bevestinging zit met een platte imbus bout aan de binnenkant van de voetsteun schetsplaat.

PimW:
De 2002:


Met stangetje.

Plaats anders eens een foto van jouw motor.

Cas:
Dit is een schetsplaat van een SD01, de versnellingspook hoort te zitten bij de rode pijl, werkt dus met een stang.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View