Auteur Topic: Gezocht - Koplamp Transalp XL650V bouwjaar 2005  (gelezen 523 keer)

Offline Erickbnl

Gezocht - Koplamp Transalp XL650V bouwjaar 2005
« Gepost op: 14 maart 2018, 04:42 »
Beste motorliefhebbers,

Helaas hebben we tijdens onze grote reis in India een ongeluk gehad (frontale botsing met een heilige koe) waardoor de motor van Bertha behoorlijke schade aan de voorkant en zijkappen heeft opgelopen  :o
Gelukkig is de schade beperkt gebleven tot gebroken kappen, windscherm en koplamp. Maar de koplamp kan nu een probleem vormen tijdens het importeren van de motor naar AustraliŽ, onze laatste bestemming. De koplampspiegel is compleet verwoest (opgelost met aluminiumfolie), afstellen van de lamp is ook niet meer mogelijk.

Nu is onze vraag... Heeft er iemand een goed functionerende koplamp 'over' die wij kunnen gebruiken voor het vervolg van onze reis? Wit zou mooi zijn, maar zeker niet noodzakelijk. De koplamp kan dan door onze ouders meegenomen worden naar IndonesiŽ, waar we ze ontmoeten voordat wij en de motoren verscheept worden naar Australie.

Dank voor jullie reacties.

Erik & Bertha
Beontheroad.nl

Offline Oldtimer

Re: Gezocht - Koplamp Transalp XL650V bouwjaar 2005
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2018, 08:38 »
Er staat er eentje op marktplaats
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Erickbnl

« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2018, 09:40 »
Er staat er eentje op marktplaats

Gereserveerd door iemand anders  :-[

Offline piet

« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2018, 10:34 »
Ik heb er nog wel een liggen transalper650@hotmail.com neem maar contact met mij op.Gr Piet

Offline TransAlpGhost

« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2018, 19:49 »
Dat witte randje kan er vanaf en kun je weer gebruiken dacht ik
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer