Auteur Topic: We waren op de televisie....  (gelezen 883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jan Btn

We waren op de televisie....
« Gepost op: 18 maart 2018, 10:57 »
Steeds meer 50-plusser halen hun motorrijbewijs hoorde ik op het achtuur journaal. Hé dacht ik, kom ik ook eens op tv.
Twee weken geleden mijn A rijbewijs gehaald en sinds vorig jaar bezig met de restauratie van de Honda CB500 uit 1973. Erg leuk.
Maar je wil natuurlijk ook rijden. En na het zien van een aantal filmpjes op Youtube waar een stel gasten met hun barrels allroad door Europa cruisen (barreltocht) wist ik wat ik wilde. De meest veelzijdige motor die er is; de allroad. En om het in de familie te houden moest het natuurlijk een Honda worden. Qua budget en sleutelmogelijkheden kwam ik op een Transalp uit.
Op dit moment ben dus ik de trotse bezitter van een XL650V uit 2000. En nu al razend enthousiast over de rij-eigenschappen. Ik lees overal dat de Transalp alles kan maar nergens in uitblinkt. En laat dan nou net bij mij passen.
Ik heb al visoenen waarin in met een tentje en een slaapzak achterop landelijk Europa verken.

Heb inmiddels al veel geleerd hier op het forum. En ik hoop ook ng veel te leren, want zelf sleutelen, dat vind ik erg leuk.

Wie weet tot ziens in het Zeeuwse!!

Jan Barten
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2018, 11:14 door Jan Btn »

Offline The Headless Horseman

Re: We waren op de televisie....
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2018, 11:08 »
Welkom hier Jan!
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Jan Btn

Re: We waren op de televisie....
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2018, 11:19 »
Hé grappig.... de mannen van de barreltripfilmpjes zijn hier actief. Heb er erg van genoten mannen!!

Offline Timy

Re: We waren op de televisie....
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2018, 12:03 »
Welkom en vooral genieten!  :D
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline xrvtuur

Re: We waren op de televisie....
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2018, 15:06 »
Hey Zeeuw, veel plezier hier en van je alp.
50+  groet uit Vlissingen
Varadero SD02  2004

Offline Pronto

Re: We waren op de televisie....
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2018, 16:56 »
Jan welkom ik ben ook vorig jaar besmet als 50+ er. Begon met een alp 700 maar er staat nu een rode Africa Twin DCT.

Groeten uit west brabant