Auteur Topic: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650  (gelezen 870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cordion

Heb valbeugels en een bok voor mijn Transalp 650 gekocht bij Heavyduties in Roemenië. Alles net uitgepakt, maar zie nergens een installatie instructie. Zal wel geen rocket-science zijn om te installeren. Heeft iemand valbeugels en/of bok geïnstalleerd op een Transalp 650 en wellicht tips voor installatie?

Alvast bedankt, Paul

Offline ddw

Re: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2018, 12:41 »
Ik heb een handleiding in de mail gehad van ze (voor de AT dan) miss even een berichtje sturen als je die niet hebt gehad?
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline scrambler

Re: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2018, 12:44 »
Normaal sturen ze een gedetailleerde handleiding (foto's) via mail , ik dacht als bijlage bij je factuur.

Offline Cordion

Re: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2018, 13:50 »
Zou kunnen. Ben recent van provider gewisseld en door onhandige actie veel email kwijtgeraakt. Heavyduties  zojuist een email gestuurd. Bedankt voor jullie input! Paul

Offline NielsD

Re: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2018, 15:46 »
Goedemiddag Paul,

Wat is uw ervaring met de nieuwe valbeugels?
Passen ze goed als ze geplaatst worden?
Ik vind het mooie beugels voor een schappelijke prijs.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Gr Niels

Offline Meloenie

Re: Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2018, 19:12 »
Ik heb ook recent setj beugels van HD gemonteerd. Was redelijk eenvoudig, ik had al een middenbok. Daarvan moest de as dus vervangen worden door die van HD. Daarin zitten dan twee gaten met schroefdraad waarop je de beugels ook op vastzet. Het weer monteren van de veren vd middenbok was meeste werk eigenlijk.

Zijn mooie beugels en passen super