Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vetjan

Even voorstellen
« Gepost op: 03 april 2018, 09:36 »
Hallo allemaal!
Mijn naam is Dirk-Jan van Balen.
De reden van lidmaatschap bij jullie club is, dat ik meen hiermee de kortste weg te volgen naar mede reizigers en dus ook mensen die zich met de technische kant van de zaak bezighouden.  Omdat ik nu wat ruimer in de tijd kom te zitten, ben ik gaan kijken naar wat er bij mij zou passen als vervoer voor een reis van een aantal maanden buiten Europa. Ik ben er een van: koop een slechte en maak hem technisch als nieuw. De wedstrijd wordt tenslotte thuis gewonnen ;)
Ik heb al wel gelezen dat er veel kennis en ervaring aanwezig is hier. Fijn om weer als vanouds met mensen met ervaring van deze typen motoren (TA en AT) uit te kunnen wisselen.
Momenteel kijk ik tegen een kaal frame van een TA uit 1989 aan. Het avontuur begint !


Offline Jeroen

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 03 april 2018, 11:17 »
Als ik naar de foto kijk dan kan het alleen maar beter worden! Welkom en succes!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline luwe

Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 03 april 2018, 19:35 »
welkom uit Twente  :)

Offline James Bond

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 03 april 2018, 19:52 »
Gave werkplaats ! Succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen. Pics or it did not happen !  ;D
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Offline The Headless Horseman

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 03 april 2018, 21:39 »
Welkom hier Dirk-Jan  :) Mooie plannen heb je  8) We gaan je project graag volgen hier!

Grtz,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS