Auteur Topic: Even voorstellen! TA 600,1991.  (gelezen 889 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Freek Nander

Even voorstellen! TA 600,1991.
« Gepost op: 03 april 2018, 23:31 »
Hallo Allemaal,

Ik heb al een berichtje op het Forum (motortrailer + camping) geplaatst maar stel mijzelf ook graag hier nog even voor. Ik ben Freek, 25jr en sinds Juli 2017 in bezit van een TA 1991. Ik heb de 2 maanden daarna direct 8500 km mee gereden door Frankrijk, Zwitserland, Italie en Slovenië. Erg mooi avontuur en ik ben echt wel verkocht! Ik hoop veel te leren van dit Forum.

Tijdens deze reis ben ik in contact gekomen met een campingeigenaar en ik ga dit jaar de camping in beheer nemen en neem mijn motor graag mee naar de Italiaanse Alpen. Helaas past die niet in de Berlingo die we ( ik en mijn vriendin) hebben aangeschaft.

Ik ben dus opzoek naar een leen/goedkope/stilstaande trailer die ik kan lenen voor dit seizoen tegen een vergoeding.

nog een laatste keer een reclame stuntje dan: www.campingmonterosa.it :)

Saluti!

Offline varaderohuibje

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #1 Gepost op: 03 april 2018, 23:38 »
Neem aan dat er dan wel een welkomstdrankje vanaf kan op vertoon van lidmaatschap Transalpclub :)

Komen er ook nog andere accommodaties .. Tirollerblokhut... Pipowagen ?

suc7

Offline Vetjan

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #2 Gepost op: 03 april 2018, 23:59 »
Welkom motorrijder Freek.
Een camping waar ze 0 euri rekenen voor je brommer ... èchte liefde!   
By the way, waarom rij je je TA niet naar Italië?
Kun je mooi je bagage en reserve onderdelen in de Berlingo kwijt!
However, ik vind het een leuke onderneming en wens jullie daar veel plezier en succes.

                 Vetjan


Offline Grubeater

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #3 Gepost op: 04 april 2018, 00:19 »
Op facebook meldde Freek dat zijn vriendin nog niet zo lang haar rijbewijs heeft en dan begrijp ik het wel dat een Berlingo naar Italië rijden niet het fijnst is om te doen.

Volgens mij gaat die aanhanger wel lukken als ik de reactie op het gezocht topic lees.

Op Facebook gaf je aan dat je opzoek bent naar een langer windscherm, misschien hebben de clubdealers nog wat liggen: Rob Geelen, Ad Mies en Hans Schaap. Ze zijn ook hier op het forum aanwezig.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Offline xrvtuur

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #4 Gepost op: 04 april 2018, 06:03 »
Mooi plekje daar, ik heb plannen om in september die kant op te gaan, misschien zet ik mijn tentje nog wel een keer op je camping. Succes in ieder geval en plezier met je alp.
Varadero SD02  2004

Offline Freek Nander

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #5 Gepost op: 04 april 2018, 12:09 »
Bedankt voor de leuke reacties.
Over eventuele andere accomodaties dan een tent kunnen we pas later informatie overgeven.

Wie weet tot op camping monte rosa!

Offline Sopa

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #6 Gepost op: 04 april 2018, 12:22 »
misschien is het handiger een gewoon aanhangertje te kopen ipv een motortrailer. Goedkoper, en komt op- en rond de camping vast ook van pas

Offline Freek Nander

Re: Even voorstellen! TA 600,1991.
« Reactie #7 Gepost op: 04 april 2018, 14:31 »
Past de motor daar dan veilig op?