ik zal toelichten :
De achterbrug van een trommelrem uitvoering is daar waar het wiel zit breder.
op de binnenkant van achterbrug van een trommelrem uitvoering zit niets waar de bracket van een remschif model past
en zit ook niets wat een mogelijke remleiding beschermt of geleid
op het frame zit niets waar je de rem pomp kunt vast zetten
de afstand bussen komen niet overeen dus je ketting aandrijving zal dus niet zondermeer in lijn lopen.
nu kun je dit allemaal gaan oplossen ,, zonder meer
maar ik denk dat een achterbrug bedoelt voor de schijfrem toch echt verstandiger zijn
maar dan moet je ook een wiel met remschijf hebben, een bracket met remklauw, rempomp met remleiding ,tandwieldrager met de juiste afstand bussen.
(maar misschien past het model uit de remtrommel variant)
ik denk dan dat een remtrommel achterwiel uiteindelijk de betere oplossing is... het zal zeker goedkoper, sneller en doeltreffender zijn
want anders komt er van dat wisselen tussen de wielen ook niet veel terecht