Auteur Topic: Lv87 en z'n '89 transalp  (gelezen 710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lv87

Lv87 en z'n '89 transalp
« Gepost op: 07 april 2018, 22:57 »
Hallo allemaal, dit is mijn 2e topic op dit forum. Daarin stonden mijn 1e transalp en frica twin. Beide motoren zijn weg maar het virus is niet weg te krijgen. Op marktplaats kwam ik voor een schappelijke prijs een transalp tegen die ook nog eens in de buurt stond. Een deal was snel gesloten dus er staat weer een alp in de schuur. Hij hheft wat liefde nodig maar zal deze zeker krijgen. De motor zag er knap ranzig uit maar dat lijkt tectyl oid te zijn, met wat poetswerk ziet het er al een stuk beter uit. ik zal proberen het topic wat up to date te houden met mijn kluswerk.

Offline Lv87

Re: Lv87 en z'n '89 transalp
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2018, 22:58 »
Mocht iemand trouwens nog chromen hitteschildjes hebben voor de uitlaat (zonder roest zoals de mijne) of een goede remschijf dan hou ik me aanbevolen.

Offline Miquel

Re: Lv87 en z'n '89 transalp
« Reactie #2 Gepost op: 08 april 2018, 08:07 »
Mooie transalp, ik zou er ook weer veerhoezen op zetten, de kans op lekke voorvorkkeeringen is zo veel groter.
Miquel was TWINDRIVER
Lid sinds 2005



Transalp 1996

Offline dropken

Re: Lv87 en z'n '89 transalp
« Reactie #3 Gepost op: 08 april 2018, 08:15 »
Us Model mijn oude liefde blijft toch mooi die oeralp

Offline Lv87

Re: Lv87 en z'n '89 transalp
« Reactie #4 Gepost op: 08 april 2018, 17:22 »
Zeker mooi, vandaag even een dagje offroad in Drenthe. Prachtige omgeving en de motor zit onder de modder. Geslaagd voor z’n eerste rit in mijn bezit. Komende week even een grote beurt geven, zal inderdaaad ook even stofhoezen meebestellen!