Auteur Topic: Nieuwe brommer RD07 1995  (gelezen 748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Limburger

Nieuwe brommer RD07 1995
« Gepost op: 27 april 2018, 20:27 »
Rijd nu een tijdje Twin en bevalt me erg goed, soms nog wat hannesse met het gewicht (als hij weer is in de greppel ligt of op een berg zand ofzo). Maar niks wat niet goed komt.
Helaas is me vorige Twin een greppel tegen gekomen in de mist en de vork en frame vonden dat niet zo prettig waardoor ze dus beide krom waren. (reed niet zelf) Geen tijd en zin om de motor eigenlijk op te knappen dus pas geleden verkocht en een RD07 terug gekocht. Deze stond hier op het forum tekoop en dus wezen kijken.
Helemaal klaar gebouwd voor offroad en dus perfect voor mij! Moeten nog paar dingen aan veranderd worden door de tijd heen maar ben er al heel blij mee.

Hij is flink verhoogt en is nog niet eens in gereden, 36000km nagenoeg precies.
Motor heeft een hele poos stil gestaan bij de oude eigenaar dus eerst even alle vloeistoffen ververst en kleppen gesteld. Nieuwe filters erop en gaan met die banaan.
Vering is aangepast, noppen banden die hun beste tijd gezien hebben maar nog prima te gebruiken zijn.
Komende tijd beetje aan de tand voelen hoe gek we er mee kunnen doen!







Toen er nog 3 in de garage stonden:


Offline V-Twin

Re: Nieuwe brommer RD07 1995
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2018, 09:31 »
Welkom hier, zo te zien ben je een echte liefhebber!!  ;D 8)

Offline Limburger

Re: Nieuwe brommer RD07 1995
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2018, 12:45 »
Rechtse op de foto was van me broer, middelste me ouwe (kromme). Links dus de huidige en nu enige motor.