Auteur Topic: goedkope Transalp modificaties.  (gelezen 2220 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thijsdekker

goedkope Transalp modificaties.
« Gepost op: 29 april 2018, 18:16 »
http://cackogarage.com/

Kwam deze site tegen via een filmpje van Youtube. er staan op deze Poolse site een aantal interessante dingen op voor de Transalp. voor lage prijzen. ik weet niet of iemand bekend is met deze site maar misschien is het de moeite waard om er op te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=QMD2h2PTHBU De man in het filmpje heeft een aantal producten van deze site.

Offline TransAlpGhost

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2018, 22:16 »
Vooral tof dat ze half fabrikaten  verkopen
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Grubeater

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2018, 22:21 »
Ik heb mijn bagagerek ook uit Polen, maar dan nog iets goedkoper: http://moto-adventure-tech.com.pl/sklep
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Offline jagerb

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2018, 23:07 »
Ik heb de "headlight protector" daar besteld zo'n anderhalve week geleden. Ben benieuwd naar de afwerking. Ik zal even een foto'tje posten als hij binnen is!

Offline Guidonno

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #4 Gepost op: 30 april 2018, 18:09 »
Moeilijke site, is er een filter per type motor ? >:D
Honda: Eerst een VFR (RC36) en nu de Transalp PD06 voor het avontuur!

www.nogeenhondaspanningsregelaar.nl

Offline TransAlpGhost

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #5 Gepost op: 30 april 2018, 18:34 »
Ben het met je eens. En dat filter heb ik niet gevonden
 
Moeilijke site, is er een filter per type motor ? >:D
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline PimW

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #6 Gepost op: 30 april 2018, 18:40 »
Zoekfunctie gebruiken?

Offline Thijsdekker

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #7 Gepost op: 30 april 2018, 18:44 »
gewoon eerst op die motor klikken en dan in het bovenste balkje Transalp intypen. dan heb je hem al gewoon

Offline TransAlpGhost

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #8 Gepost op: 30 april 2018, 19:27 »
Op de telefoon is dat balkje bij mij niet tezien   ::)
Ik heb het assortiment even bekeken alle half fabrikaten zijn ook handig om te weten waar die te halen zijn :)
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline jagerb

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #9 Gepost op: 02 mei 2018, 00:44 »
Zoals beloofd, de foto's:

Offline The Headless Horseman

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #10 Gepost op: 02 mei 2018, 18:38 »
Netjuhs  8) Moet je er gaten bij maken in de kuip, of worden bestaande gebruikt?
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Brombeer

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #11 Gepost op: 02 mei 2018, 21:38 »

Leuk ding hoor!


Zo te zien de bovenste 2 samen met de kuipruit en de onderste 2 samen met elke zijkap..? Slim gedaan  :)

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline jagerb

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #12 Gepost op: 03 mei 2018, 12:58 »
De bovenste Bevestigingspunten komen inderdaad bij de ruit. De onderste komen bij de punten onder de koplamp. Van de 4 die daar zitten pak je de middelste 2. Dus niet die parkers, maar die drukknop plug dingetjes.

Offline Thijsdekker

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #13 Gepost op: 03 mei 2018, 16:26 »
Netjes hoor!

Offline Thijsdekker

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #14 Gepost op: 08 mei 2018, 22:40 »
Jagerb,

op de site zie ik dat het rooster voor de transalp 650 zilverkleuring is. en die van de 600 is zwart. hoe kom je aan die zwarte?.

gr Thijs

Offline jagerb

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #15 Gepost op: 08 mei 2018, 23:24 »
Hi Thijs,

Die van mij heb ik van hun shop op Ebay. Daar waren er in totaal 10 beschikbaar waarvan ik de laatste had. Echter staat er in de beschrijving letterlijk: "Product is powder coated in black as standard but can order any colour required ."

Wellicht kan je contact opnemen met Cacko Garage en vragen of ze via de site ook zwart zijn en anders daar nog zwart (of welke kleur dan ook) laten coaten. Eventueel zelfs de blanke bestellen en hier goedkoop laten coaten als je een adresje hebt. Is namelijk niet zo'n groot voorwerp.

Offline jagerb

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #16 Gepost op: 09 mei 2018, 00:03 »
Mowie tylko troche po polsku  Zamawiam więc moje soczewki w Polsce

Bj google translate kan je het webadres invoeren
Of even linksboven op het Engelse vlaggetje klikken, krijg je direct alles in 't engels  ;D

Offline Francesco

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #17 Gepost op: 01 september 2018, 11:44 »
goedemorgen,

ik zag dit toevallig voorbij komen en nu ik mijn TA (96) aan het verbouwen ben vond ik dit wel een mooie toevoeging, een koplamp beschermer.

maar nu de vraag hoe te bestellen want ik heb op de site zitten kijken maar daar kom ik er zo gouw niet aan uit en ben ook niet zo bekent met ebay.

Groet Francesco

Offline Thijsdekker

Re: goedkope Transalp modificaties.
« Reactie #18 Gepost op: 01 september 2018, 16:10 »
volgens mij kan je op de site ook bestellen met paypal of credit card