Algemeen > Algemene discussie

Gezamenlijke inkoop actie Huzar uitlaat

(1/39) > >>

Trigger:
We hebben met een aantal mensen besloten een Huzar uitlaat te willen kopen bij de fabrikant in Polen.
Het gaat dan om deze roestvrij stalen uitlaat van Huzar:

http://huzarexhaust.eu/honda-transalp-600v/58-tlumik-50-cm-ze-stali-nierdzewnej-polerowany-honda-transalp-600v.html

deze kosten 530 echte zloty's, ofwel 123.33 euro tegen de huidige koers.
Het betreft hier een uitlaat voor een XL600V (ofwel PD06) Alp, maar ze hebben ook uitlaten voor andere motoren (o.a. de 650).
Ik heb reeds contact met ze gehad, we zijn met 4 man momenteel en van 4 tot 10 uitlaten in 1 bestelling is hij bereid 10 procent korting toe te kennen (dit is nog niet verwerkt in de prijs die ik hier noem).

Let wel: De uitlaten komen inclusief twee (2) voorgeinstalleerde DB killers, (verwijderbaar, mocht je dat willen) maar zonder E-keur. Desalniettemin produceren ze met de killers erin een zeer beschaafd geluid en ik verwacht dat het zeker beter is dan de verrotte produro die ik er nu onder heb hangen :o.

De prijs is inclusief de complete montagekit. Wie doet er mee?

Trigger:
We hebben op dit moment:

Ikzelf
Helikees hij wil een E-keur hebben, dus valt uit
Nemo
Steffie
Raymond (nog niet zeker)
Bruudmartijn
Nader
downunder (nog niet zeker)
Edxrv (nog niet zeker)

Dat is al 5 man, dus die 10% korting hebben we al. De 50cm is 530 zloty, maar de 40cm is maar 490 zloty.
Ik weet niet zo goed welke lengte de juiste is voor de Alp 600.

EDxrv:
Ik denk erover mee te doen voor de RVS uitlaat voor Africa Twin RD07a. Telt dat mee voor de korting? Dan ik de originele eraf halen in de winter en blijft die netjes. Is het RVS 304 of RVS 316?

downunder:
Wanneer heb je uiterlijk bericht nodig? Ik heb wel interesse maar moet nog even mijn huidige (originele) uitlaat van dichtbij bekijken in hoeverre die nog te redden is.

Neem aan dat er ook nog verzendkosten bijkomen trouwens?

J-P:
Ik heb net controle gehad in Luxemburg, zonder E-keur heb je wel een probleempje. Hou daar wel rekening mee. Verder mooie prijs.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View