Auteur Topic: Het grote kleine klusjes topic...  (gelezen 146849 keer)

Offline The Headless Horseman

Re: Het grote kleine klusjes topic...
« Reactie #900 Gepost op: 15 mei 2018, 17:17 »
horsie laat je nieuwe aanwinst is even zien  ;D

Hi Frits  :) Sorry, had je vraag gemist  :-[
Ik heb effe geen foto bij de hand, maar het is een 600 van bj 2000, het Anniversary model! Imho 1 van de mooiste kleurstellingen  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / TA 600 ‘00 / XL125V

Offline EvW1985

« Reactie #901 Gepost op: 16 mei 2018, 00:34 »
Stuurverhogers 3cm en TT steun en voeding gemonteerd

Offline The Headless Horseman

« Reactie #902 Gepost op: 19 mei 2018, 19:39 »
Ik had vandeweek wat pakketjes met ‘goodies’ binnengekregen, dus er maar een klusmiddag van gemaakt!

Een verse kmtellerkabel binnengekregen van Bram  :) Kuipwerk er af gehaald, kabel voor de zekerheid een beetje gesmeerd met dunne olie, vervangen en tellertje doet het weer  8)

Verder een doosje bling bling van Pim ontvangen, met verlaagde voetsteunen & een rempedaalverbreder  :)
Het zijn de állerlaatse jongens! Blij dat ik ze heb kunnen bemachtigen  8) Schakel- en rempedaal gelijk wat naar beneden bijgesteld. Levert me zo een stuk fijnere zitpositie op. Nog effe kijken voor stuurverhogers denk ik, maar staand rijden voelt nú al lekkerder aan.

Bij het verwijderen van het kuipwerk kwam ik eea tegen, zoals afgebroken nokjes en in het plastic meedraaiende koperen busjes  :-\  De rest van de middag maar besteed aan het opknappen en opnieuw vastlijmen daarvan.
Betreffende boutjes met een likje vet gemonteerd, zodat het in het vervolg wat makkelijker los gaat  :)

Tot slot nog even een kort ritje gemaakt. Ik had niet meer gereden nadat ik ‘m gehaald had  :(
Goh, wat rijd dat ding lekker zeg  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / TA 600 ‘00 / XL125V

Offline honda2x

« Reactie #903 Gepost op: 21 mei 2018, 21:55 »
Hai rene  :)

we zien de fotos wel verschijnen t.z.t.

En 2 nieuwe werk tafels gemaakt  had me oude verkocht  aan iemand die wat gereedschap kwam kopen en mijn tafel er wel  bij wilde kopen .tja toe greep ik zelf mis  >:( ;D toch maar weer aan de slag

en tevens een tooltje gemaakt om de motor op te bokken