Auteur Topic: Stella Alpina en alpen tocht.  (gelezen 1597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wifra

Stella Alpina en alpen tocht.
« Gepost op: 21 mei 2018, 21:03 »
Ikzelf en Ernst Verbaas zijn van plan om dit jaar naar de stella alpina te gaan,wij houden ervan om off road te rijden en dat willen wij ook gaan doen in de Franse en Italiaanse alpen,en tevens naar de stella alpina te gaan,en eventueel ook een stuk van de franse TET route te rijden,maar willen eigenlijk met zijn drietjes of viertjes gaan, en rijden vanuit Nederland met de motor erna toe.
wij vertrekken 7 july en zijn van plan om 17 of 18 july weer terug te zijn.
Als er iemand is die dit aanspreekt en ook in die periode vakantie heeft,graag een bericht sturen naar mij,en dan neem ik contakt met jou op.Er zijn natuurlijk ook andere opties mogelijk, alles is bespreekbaar.
hoor graag van jullie.
groetjes Wim en Ernst.

Offline The Headless Horseman

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2018, 21:31 »
Mooie plannen Wim  8) Voor mij helaas een aantal weken te vroeg, anders had ik wel interesse gehad om mee te gaan!

Grtz,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline xrvtuur

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2018, 22:35 »
Als je 7 juli vertrekt ben je denk ik te laat voor de stella alpina, want die is 7 en 8 juli. Overigens zou ik buiten dat weekend gaan en lekker met een paar man naar boven rijden ipv in de file naar boven en beneden.
Varadero SD02  2004

Offline Mama Africa

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2018, 13:45 »
Hi Wim en Ernst,

Ik ben van plan samen met een vriend een zelfde soort reis te maken (stukjes TET en een beetje offroad in de Alpen) echter hebben wij pas tijd in oktober.

Voor mij is het de tweede keer rijden in de Alpen maar de eerste keer met stukken offroad, alle informatie hierover is daarom zeer welkom :) Als jullie verhaal ergens te volgen is hoor ik graag waar!

I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline ddw

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2018, 14:14 »
Gaaf, lijkt me een mooie trip! Ben zelf al op vakantie in die tijd.
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline James Bond

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2018, 12:59 »
Heel gaaf. Lees ook mijn offroad ervaring in de Alpen ca 10 topics onder jouw topic : " Alpentocht 2017 met xrv"  of zoiets. (Ik weet ff niet hoe ik het pad kan plaken in dit topic via mijn gsm).
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Offline Grubeater

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2018, 13:02 »
Heel gaaf. Lees ook mijn offroad ervaring in de Alpen ca 10 topics onder jouw topic : " Alpentocht 2017 met xrv"  of zoiets. (Ik weet ff niet hoe ik het pad kan plaken in dit topic via mijn gsm).
Allroadtrip Franse Alpentoer 2017 met XRV

Dan helpen we toch even. ;)
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Offline James Bond

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #7 Gepost op: 27 mei 2018, 18:14 »
Thanx !!  ;)
Ik zag 2 dagen geleden de Giro Italia op de buis met oa Colle Finistre en Assietta. 2m sneeuw in de bermen.
Qua onverhard easy piecy in vergelijk met Parpaillon en Stella Alpina/Sommelier.
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #8 Gepost op: 04 juni 2018, 19:22 »
Hoi mannen, dat is jammer Rene,was wel leuk geweest volgende x beter.en iedereen bedankt voor jullie reacties en of advies en tips.
groetjes.