Auteur Topic: LED backlight voor de transalp 600  (gelezen 721 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nader

LED backlight voor de transalp 600
« Gepost op: 26 mei 2018, 08:57 »
Is jou Alpje ook toe aan een led achterlicht, maar je hebt geen zin om zelf met leds te gaan knutselen en je zoekt een redelijk betaalbaar  led backlight met  E-keurmerk C:-) die ook nog past op onze Alpjes? Zoek niet verder... de LED-taillight Monster( bedoelt voor de Stukgati Monster), te koop ( prijs is 30 ekkies) bij de bekende motorshops! De afstand tussen de twee bouten is 10,5 cm, dat is net een half centimetertje te wijd om in een keer op de alp te passen maar met een klein beetje modificatie (dremel) en geduld :D is het prima op de Alp te zetten!

Offline Trigger

Re: LED backlight voor de transalp 600
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2018, 09:39 »
Ik ben voor veiligheid maar dit is me net even te afwijkend van de styling van de rest van de motor :P.
Transalp XL600V

Offline Nader

Re: LED backlight voor de transalp 600
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2018, 13:04 »
Hierbij nog een foto! Ik vind het mooi geworden! LED knippers komen  er nog op... 8)

Offline voorstad

Re: LED backlight voor de transalp 600
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2018, 22:24 »
Ik ben voor veiligheid maar dit is me net even te afwijkend van de styling van de rest van de motor :P.

Zou je die lamp niet in de originele lamp kwijt kunnen?
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline TransAlpGhost

Re: LED backlight voor de transalp 600
« Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2018, 23:31 »
Lekker bezig!
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer