Vandaag gedaan: tank gedemonteerd (benzine afgetapt), uitlaat gedemonteerd (voorste gedeelte), windgeleiders radiateur, voorscherm + beugel, voorste kap/koplampbehuizing, valbeugels. Wederom van alles foto,s gemaakt en alle schroefjes en boutjes in zakjes gedaan met daarop de beschrijving. Nu volgt (althans voor mij) het spannende gedeelte, verwijderen bedrading, accubak, luchtfilterhuis etc etc, koelvloeistof aftappen, radiateurs verwijderen.
Als laatste ga ik met de prolink aan de slag gezien de horrorverhalen ben ik benieuwd hoe eea in elkaar steekt, ik heb de kruipolie al rijkelijk aangebracht...afwachten
Iedere dag werk ik ongeveer 2 uur aan het project (na het werk), in het weekend uiteraard meer.
Het vervolg:
-Frame ontroesten en lakken.
-Motor in orde maken, kleppen stellen, check distributiespanner, koppeling vervangen, evt waterpomp en controle ketting oliepomp
- Schoonmaken alle losse onderdelen
- Plaat en kuipdelen, eerst scheurtjes en beschadigingen maken, daarna besluit nemen over de kleur
- Techniek overig, cdi(s) vervangen, spanningsregelaar vervangen, cdi horizontaal plaatsen
- Velgen check, rot plekje achterwiel vullen, daarna spuiten met zinkspray binnenzijde en daarna weer goud spuiten, spaken zwart lakken.
- Controle remmen voor en achter, schijf en blokken voor vervangen. remvloeistof vv, check leeftijd remleidingen
- Voorvorkolie vervangen (nog nooit gedaan dus hulp is welkom)
- Checkbalhoofdlager
- En verder....ik zie wel wat ik tegen kom
De compressor is nieuw en heeft zijn eerste klusje gedaan