Dank voor het compliment, vandaag gedaan, kuipwerk voor gemonteerd, remmen ontlucht voor en achter.
HULPVRAAG: was is de officiele methode voor de voorzijde, eerst boven of eerst onder ontluchten??. Ik heb nu remdruk, maar het voelt nog wat zompig aan (ja dat kunnen ook de oude leidingen zijn, ik denk zeg het maar zelf) het kan ook dat de blokken nog moeten inslijten op de nieuwe remschijf, even afwachten.
Verder kleine dingetjes verholpen zoals defecte r.a.w lamp vervangen, remlicht werkte niet, kwestie van de schakelaar goed afstellen, verder alles nogmaals gecontroleerd op lekkages, kettingspanning gecontroleerd en ketting ingevet.
Toen om 22:00 uur proefrit gemaakt door het dorp ongeveer 2 km gereden, vooralsnog geen rare zaken kunnen ontdekken, hij starte weer in 1x wel op de choke, hij trekt normaal door. Ik denk dat het verstandig is dat ik de carbs een keer synchroon laat afstellen, morgen weer checken op lekkages. Van het weekend de beugels spuiten etc etc en dan komt het einde wel in zicht. Daarna de garage opruimen en al het gereedschap reinigen. Van de winter krijgt de paarse TA een beurt, opvallend is dat de groene veel mooier (vooral stiller) draait dan de paarse.