Auteur Topic: Stickers!  (gelezen 1719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mama Africa

Stickers!
« Gepost op: 21 juni 2018, 13:09 »
Hoihoi,

Heeft iemand ervaring met gepersonaliseerde stickers --> waar je die het beste kan laten maken?

Een vriend van me heeft in mijn opdracht het ontwerp gemaakt (welke ik graag gratis met jullie deel). Het idee is dat er geen witte of ander gekleurde rand om de sticker heen zit maar wel het liefst doorzichtig stickervel tussen de losse componenten van de sticker (als je de foto ziet snap je wel wat ik bedoel denk ik...)

BONUS: Als er nou wat meer mensen zijn die het een leuk plaatje vinden valt er wellicht een gezamenlijke inkoop te realiseren. (Ik heb de sticker ook in zwart, waar mijn voorkeur voor uit gaat, maar deze zul je wegens het bestandstype .png in de meeste viewers slecht zien.)

Groetjes,

Mama Africa
I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline Jeroen

Re: Stickers!
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2018, 13:45 »
https://www.sticker.nl/ al eerder besteld, hoop mogelijkheden. bekijk de site eens zou ik zeggen.
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline PimW

Re: Stickers!
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2018, 13:48 »
Heb ik wel eens laten doen, alweer jaren geleden dat wel, bij motorsticker als ik het mij goed herinner.

Zoals je zegt uit een stuk vinyl (oid) gesneden met een plotter, krijg je dan oop een stukkie transfer.
 
Je kunt ook lokaal bij een reclame bedrijfje langs die kunnen dat vaak ook. Voordeel is dat je dan even contact kunt hebben over het hoe of wat. Je moet er iig voor zorgen dat ze een vector bestand krijgen en geen jpg.

ABIM in Amsterdam kun je even proberen.

Offline Mama Africa

Re: Stickers!
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2018, 13:51 »
https://www.sticker.nl/ al eerder besteld, hoop mogelijkheden. bekijk de site eens zou ik zeggen.

Hi Jeroen,

Bedankt voor je reactie! Het lijkt hier echter niet mogelijk om de sticker met een doorzichtige/geen achtergrond te krijgen... Of is jouw ervaring anders?
I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle


Offline Mama Africa

Re: Stickers!
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2018, 13:59 »

Je kunt ook lokaal bij een reclame bedrijfje langs die kunnen dat vaak ook. Voordeel is dat je dan even contact kunt hebben over het hoe of wat. Je moet er iig voor zorgen dat ze een vector bestand krijgen en geen jpg.

ABIM in Amsterdam kun je even proberen.

Ja ik heb al redelijk veel "ontwerp-je-eigen-sticker-websites" afgestruind dus ik zal even langs bij een reclame bedrijf, dat zal dan wel weer wat prijziger zijn maar waarschijnlijk ook een stuk netter :) Bedankt!
I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline Mama Africa

Re: Stickers!
« Reactie #6 Gepost op: 21 juni 2018, 14:07 »
https://www.sticker.nl/blog/150-wat-is-een-vrije-vorm-sticker?

Dit lijkt er goed uit te zien. Ik heb nog wel wat vragen voor ze dus ik bel ze zo even.

2 stickers kost hier bijna hetzelfde als 10 dus mocht het deze worden en het lijkt jullie ook wel leuk, let me know :)
I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline Jeroen

Re: Stickers!
« Reactie #7 Gepost op: 21 juni 2018, 14:45 »


2 stickers kost hier bijna hetzelfde als 10

Dat heb ik met het reclame drukwerk voor mn vrouws bedrijf, 500 flyers zijn duurder dan 10.000  :o
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Sopa

Re: Stickers!
« Reactie #8 Gepost op: 21 juni 2018, 17:08 »
Het moet een .ai of .eps bestand zijn. Sommige zullen een goeie pdf misschien ook accepteren. Ze plotten / snijden het uit een stuk gekleurd vinyl. Er is dus geen achtergrond uiteindelijk. Veel copyshops kunnen dit gewoon. Vooral als ze t-shirts enzo doen, doen ze dit ook.
Als je in de regio zit, ik heb een adresje in Loosdrecht voor je. Zij kan het ook voor je plakken.

Offline Brombeer

Re: Stickers!
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2018, 01:21 »

Alles wat je van ver weg haalt....


Even een mailtje sturen..  :)
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Mama Africa

Re: Stickers!
« Reactie #10 Gepost op: 03 juli 2018, 16:22 »
Ik heb een offerte gekregen van sticker.nl en zij kunnen leveren wat ik zoek. Echter, ik heb 0 ervaring met het omzetten van een .png naar een vector bestand, die ze wel nodig hebben...

Is er hier toevallig iemand die dat wel kan?  :)) De afbeelding moet uiteindelijk wit worden en tussen de 'losse' componenten transparant. In hun machine wordt al het wit automatisch transparant bij deze versie van vrije vorm sticker dus de afbeelding moet geel worden gemaakt...

Uiteraard krijg je er voor de moeite dan 1, of 2 als je wilt, van die prachtige stickers voor ;) e

I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline PimW

Re: Stickers!
« Reactie #11 Gepost op: 03 juli 2018, 17:22 »
Ik denk dat ik em wel kan overtekenen voor je. Moet je het origineel even opsturen.

Offline Sopa

Re: Stickers!
« Reactie #12 Gepost op: 04 juli 2018, 20:49 »
Afhankelijk van hoe je vriend hem heeft gemaakt,met Adobe illustrator is perfect,  kan hij hem opslaan als .eps bestand