Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Garfield stelt zich voor

(1/2) > >>

Garfield:
Hoi allemaal,

Ik ben Arvid, 48 jaar en ik woon in Amersfoort samen met vrouw en 3 tienerzonen.
Ik rijd en sleutel al 30 jaar aan motoren en heb door de jaren heen een verscheidenheid aan motoren gehad.
Momenteel heb ik een ST1100 ABS-TCS Pan European uit 1995 en een VFR750F uit 1991.

Een Transalp heb ik nog niet maar het is wel de bedoeling dat die er gaat komen.
Dat zou dan de derde Honda met een V-motorblok in de garage worden.

Ik ga me op dit forum rustig verdiepen in de Transalp en op een later tijdstip dan met kennis van zaken iets kopen.

Van de Transalp specifiek weet ik nog niet veel, van sleutelen aan motoren in het algemeen en aan de ST1100 en de VFR dan weer wel behoorlijk wat, waar van toepassing en gewenst deel ik die kennis graag.

Verder rijd ik redelijk wat toertochten (vaak met Motormaatje.nl) in Nederland en een paar keer per jaar zoek ik bochten en hellingen in het buitenland op. Zo ben ik net een paar weken terug van 3.500 km in 9 dagen door de Vogezen en Alpen en ga ik begin September nog een week terug naar de Vogezen. En oh ja, sinds kort ben ik ook nog actief als vrijwilliger bij de MAG.

The Headless Horseman:
Welkom hier Arvid  :)

Vetjan:
Veel fijne kilometers gewenst Arvid!

EvW1985:
Welkom!!

ChrisvdSchoot:
Welkom bij de club en succes met de zoektocht naar een geschikte TA, welk model heeft je voorkeur?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View