Auteur Topic: Sleutel kwijt XLV 700  (gelezen 929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ymv920

Sleutel kwijt XLV 700
« Gepost op: 28 juni 2018, 17:46 »
Hoi,
Onbegrijpelijk, kom terug van een daagje Ardennen. Parkeer de motor ga naar binnen en ruim alles op. Kan de sleutel nergens meer vinden. Heb gelukkig nog wel een reserve sleutel maar wil er een bij bestellen. Kan dat zomaar bij de sleutelboer om de hoek of zit er een chip of zoiets in? Als dat zo is weet iemand waar ik dan een sleutel kan bijbestellen?

gr

Leon

Offline EvW1985

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2018, 18:16 »
Dan weet je toch dat hij in de buurt moet zijn, die sleutel? Ik zou nooit een nieuwe laten maken in dit geval, desnoods zoeken tot ik er bij neer val 🤣 als er HISS op je motor zit kun je de motor niet starten zonder geprogrammeerde sleutel.

Offline Arendsoog

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2018, 16:36 »
desnoods zoeken tot ik er bij neer val 🤣

Mijn ervaring is dat je beter zo snel mogelijk een nieuwe sleutel kunt regelen. Want zodra je die hebt, vind je de oude weer terug.
Mike Schenk
Honda XL600V Transalp 1997 | BMW R1200GSA LC 2014

Offline Ceetje

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2018, 10:41 »
Wat Arendsoog zegt. Dat is ook mijn ervaring.  ;D

Offline Sandra

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2018, 18:48 »
Altijd 't zelde liedje, ben al diverse malen m'n betaalpas kwijtgeraakt. Blokkeren, nieuwe aanvragen, nieuwe pas in gebruik nemen en dan: ja, dan komt de oude pas altijd snel weer voor de dag :o
[img]http://img684.imageshack.us

Offline SylAlp

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2018, 19:13 »
Als zoiets bij mij gebeurt, dan ga ik fysiek terug naar de plek waar ik zeker van weet dat het kwijtgeraakte object nog niet zoek was. Dan herhaal ik de gang en wandel en kom het object weer tegen (waarschijnlijk doorbrak iets of iemand je routine, en daar is dan je sleutel).

En... dit is misschien de beste 'duw' om een reservesleutel bij te laten maken bij een Honda dealer, als je de code hebt.
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2018, 19:19 door SylAlp »
Honda Transalp XL 650 V/Zumo 660

Offline EvW1985

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2018, 19:38 »
Mijn ervaring is dat je beter zo snel mogelijk een nieuwe sleutel kunt regelen. Want zodra je die hebt, vind je de oude weer terug.

 ;D 8) kern van waarheid

Offline Arjan-TA

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #7 Gepost op: 05 juli 2018, 21:56 »
ik heb er eentje bij laten maken bij de plaatselijke sleutelboer, die kopieert ook meteen de chip van je originele sleutel. Hij loopt wel een paar heen en weer met allerlei "afluisterapperatuur" maar daarna heb je een werkende sleutel. Iets van 50 euro geloof ik.
TransAlp XL700VA (2012)

Offline TransAlpGhost

Re: Sleutel kwijt XLV 700
« Reactie #8 Gepost op: 05 juli 2018, 22:30 »
En werkte dit ook?

ik heb er eentje bij laten maken bij de plaatselijke sleutelboer, die kopieert ook meteen de chip van je originele sleutel. Hij loopt wel een paar heen en weer met allerlei "afluisterapperatuur" maar daarna heb je een werkende sleutel. Iets van 50 euro geloof ik.
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer